دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 88446
منبع : خبرگزاری فارس

بازاریابی مجدد در زمینه مصرف گاز در شهرک‌های صنعتی قم

قم نيوز : مدیرعامل شرکت گاز قم گفت: باید بازاریابی مجدد در زمینه مصرف گاز در شهرک‌های صنعتی استان قم صورت بگیرد، از این پس هم لازم است که واگذاری اراضی برای احداث واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان با این قاعده انجام شود.
بازاریابی مجدد در زمینه مصرف گاز در شهرک‌های صنعتی قم
بازاریابی مجدد در زمینه مصرف گاز در شهرک‌های صنعتی قم
به گزارش قم نیوز علیرضا نصیری با اشاره به وضعیت شهرک‌های صنعتی استان قم اظهار کرد: در شهرک صنعتی شکوهیه و شرکت محمودآباد، کار کارشناسی صورت گرفت و مشکلات زیرساختی در این شهرک‌ها است.

وی ادامه داد: در شرکت صنعتی شکوهیه 40 هزار مترمکعب در ساعت ظرفیت فروش گاز موجود است، ولی مصرف گاز این شهرک تنها 12 هزار مترمکعب است. در شهرک صنعتی شکوهیه و شهرک صنعتی محمود آباد گاز وجود دارد، ولی باید ممیزی مصرف صورت بگیرد تا ظرفیت‌های خالی، پر شود.

مدیرعامل شرکت گاز قم افزود: تعدادی واحد صنعتی در استان داریم که بدهکار بابت مصرف گاز نیستد، ولی میزان مصرفشان کمتر از انشعاب گازشان است، در صورتی که یک واحد صنعتی به مدت 18 ماه بدهکار شرکت گاز باشد، امکان جمع آوری انشعاب چنین واحدی وجود دارد و این ظرفیت به شبکه سراسری برمی‌گردد.

نصیری حل مشکل شهرک‌های صنعتی استان قم را نیازمند احداث شبکه داخلی دانست و تصریح کرد: خط لوله انتقال برای افزایش گاز تحویلی به شهرک صنعتی شکوهیه و شهرک محمود آباد را تا پایان سال کامل خواهیم کرد، در شهرک صنعتی الغدیر هم با وضعیت کنونی ساخت و ساز تا سال‌ها نیاز به ظرفیت گاز اضافی نیست.

وی ادامه داد: باید بازاریابی مجدد در زمینه مصرف گاز در شهرک‌های صنعتی استان قم صورت بگیرد، از این پس هم لازم است که واگذاری اراضی برای احداث واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان با این قاعده انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز قم خاطرنشان کرد: اگر زیرساخت‌هایی توسط این شرکت برای شهرک‌های صنعتی استان ایجاد شود، ولی از این زیرساخت‌ها بهره برداری نشود، باید پاسخگوی سازمان بازرسی باشیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjmxeo.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما