شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 88615
منبع : خبرگزاری مهر

وجود رگبار و رعد و برق طی روز دوشنبه در قم

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم گفت: آسمان قم در روز دوشنبه قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.
وجود رگبار و رعد و برق طی روز دوشنبه در قم
وجود رگبار و رعد و برق طی روز دوشنبه در قم
به گزارش قم نیوز سعید اسماعیلی اظهار داشت: آسمان قم طی امروز صاف و آفتابی است که این وضعیت تا اواخر وقت فردا شب ادامه دارد.

وی گفت: آسمان استان از اواخر شب یکشنبه همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در روز دوشنبه نیز قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم تصریح کرد: بیشینه هوای ۲۴ ساعت گذشته در استان قم مربوط به شکوهیه با ۳۰ درجه و کمینه مربوط به کهک با ۱۱ درجه بوده است.

وی گفت: حداقل دمای هوای امروز ۱۳ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۲ درجه، حداقل دمای هوای یکشنبه ۱۴ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۵ درجه و حداقل دمای هوای دوشنبه ۱۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۱ درجه خواهد بود.

اسماعیلی عنوان کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، یکشنبه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی و دوشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchm-n6.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما