چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 88729
منبع : خبرگزاری فارس

قهرمانی جهان هدف مرد نقره‌ای وزنه‌برداری قم

قم نيوز : مرد نقره‌ای وزنه‌برداری استان قم گفت: هدفم حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان است که با تمرینات و شناختی که از خودم دارم دور از دسترس نیست.
قهرمانی جهان هدف مرد نقره‌ای وزنه‌برداری قم
قهرمانی جهان هدف مرد نقره‌ای وزنه‌برداری قم
به گزارش قم نیوز علی ابی‌پور اظهار کرد: به خاطر کرونا و به سبب بسته شدن اماکن ورزشی با تمرین کردن درخانه نگذاشتیم بدنم از آمادگی خود خارج شود، با انجام تمرین کش در خانه کمی شرایط جسمانی خودم را حفظ کردم ولی طبعا مانند تمرین در سالن و استفاده از وسایل اختصاصی نیست و امیدوارم سالن‌ها زودتر باز شوند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با گذشتن از سد ویروس کرونا تمرینات حرفه‌ای‌ام که روزی دو جلسه تمرین سنگین هست را ادامه خواهم  داد تا بتوانم نماینده خوبی از استان قم در مسابقات برون‌مرزی وزنه‌برداری باشم، کار بسیار سختی پیش‌روی من است و امیدوارم که از پس آن برآمده و برای وزنه‌برداری قم افتخار آفرینی کنم.

دارنده مدال نقره مسابقات سال 1398 وزنه‌برداری قهرمانی کشور ابراز کرد: هدفم کسب سهمیه برای حضور در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان جهان است، می‌دانم دست‌یابی به این مهم کار دشواری است اما با تمریناتی که برنامه‌ریزی کرده‌ام و شناختی که از خودم دارم دور از دسترس نیست.

وی در ادامه به موفقیت‌های خود در این رشته اشاره و بیان کرد: کسب مقام قهرمانی مسابقات ارتش‌های کشور، رتبه نخست پیکارهای قهرمانی کارگران ایران، پنج مدال نقره و یک نشان برنز از رقابت‌های وزنه‌برداری بزرگسالان ایران  و پنج سال حضور در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور را در کارنامه دارم.

ابی‌پور راجع به قهرمانی خود در مسابقات کشوری سال 1398 گفت: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور دی‌ماه سال گذشته با عنوان یادواره سردار سپهبد شهید سلیمانی به میزبانی شهر اهواز برگزار شد و در دسته 109 کیلوگرم با حریفان خود رقابت کردم و سه نشان نقره گرفتم.

وی در پایان عنوان کرد: در این مسابقات 140 وزنه‌بردار از سراسر ایران حضور داشتند و برای کسب سهمیه تیم ملی رقابت نزدیکی وجود داشت که به لطف خدا در حرکت یک ضرب 155 کیلوگرم وزنه‌ را بالای سر بردم، در حرکت دو ضرب وزنه 196 کیلوگرم را مهار کردم و در مجموع نیز رکورد 351 کیلوگرم به ثبت رسید که در نهایت سه نشان نقره نصیبم شد و به اردوی تیم ملی راه یافتم.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcdn50j.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما