سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : 88853
منبع : خبرگزاری مهر

وزش باد نسبتا شدید طی سه روز آینده در قم

قم نيوز : کارشناس هواشناسی قم با اشاره به وزش باد نسبتاً شدید طی سه روز آینده، افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر خواهد بود.
وزش باد نسبتا شدید طی سه روز آینده در قم
وزش باد نسبتا شدید طی سه روز آینده در قم
به گزارش قم نیوز سعید اسماعیلی با بیان اینکه آسمان قم طی امروز و چهارشنبه صاف و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر است، اظهار داشت: در برخی ساعات امروز شاهد وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک و در برخی مناطق رگبار و رعد و برق هستیم.

وی با اشاره به وزش باد نسبتاً شدید طی سه روز آینده در قم افزود: آسمان استان قم در روز پنجشنبه صاف در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک و در برخی مناطق رگبار و رعد و برق وجود خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: سرعت وزش باد امروز و چهارشنبه بین ۵۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و پنجشنبه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی خواهد بود.

وی گفت: حداقل دمای هوای امروز ۱۹ درجه و حداکثر دمای هوای ۴۱ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز چهارشنبه ۱۸ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۰ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز پنجشنبه ۱۹ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۱ درجه پیش‌بینی می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbfwbw.rhbwspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما