يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : 88964

تکواندوکار قم نایب‌قهرمان ایران شد

قم نيوز : تکواندوکار استان قم با درخشش در نخستین دوره مسابقات مجازی پومسه کشور مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی این پیکارها را به خود اختصاص داد.
تکواندوکار قم نایب‌قهرمان ایران شد
تکواندوکار قم نایب‌قهرمان ایران شد
به گزارش قم نیوز در شرایطی که تمام اماکن ورزشی و همچنین 48 هیات ورزشی استان قم از اول اسفند ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه و امکان فعالیت نداشتند و در یک اتفاق غیر منتظره تمام رخدادهای ورزشی استانی، کشوری و بین‌المللی در همه رشته‌های ورزشی لغو شد، تکواندو فعالیت چشمگیری در این ایام داشت.

هیات تکواندو استان قم در روزهای مقابله با کرونا برنامه‌های متنوعی را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مخاطبان خود اعم از ورزشکاران رشته‌های پومسه و کیوروگی، مربیان و داوران این رشته برنامه‌ریزی و اجرا کرد، ضمن اینکه هماهنگ با فدراسیون تکواندو به اجرای برنامه‌های خود پرداخت.

یکی از برنامه‌هایی که توسط فدراسیون تکواندو برنامه‌ریزی شد و قم در آن مشارکت داشت، نخستین دوره مسابقات غیر حضوری پومسه مردان و بانوان ایران بود که نمایندگان قم در آن حضور یافتند و در بخش مردان یک مدال نقره و در قسمت بانوان یک نشان برنز نصیب استان قم شد.

نخستین دوره مسابقات پومسه ایران توسط فدراسیون تکواندو به شکل غیر حضوری با عنوان جام بزرگ مهربانی در دو گروه مردان و زنان با حضور 800 شرکت کننده در 11 رده سنی به انجام رسید و نکته جالب توجه این است که روسا، دبیران و نایب‌رئیسان هیات‌های استانی نیز امکان رقابت داشتند.

این مسابقات با هدف اجرای طرح پویش دست‌هایی خدایی برای حمایت از خانواده‌های تکواندوکار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به انجام رسید و شرکت کنندگان در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و فینال رده کمربندی قرمز به بالا در گروه‌های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال، 51 تا 60 سال، 61 تا 65 سال و بالای 65 سال به اجرای فرم پرداختند و قم یک نشان نقره گرفت.

در پایان رقابت پومسه‌روهای شرکت کننده در گروه سنی 51 تا 60 سال ابراهیم خاوری‌دانشور از هیات گیلان به مقام نخست دست پیدا کرد، عباس رفیعی از هیات تکواندو قم نایب قهرمان شد و مقام سوم مشترک به حسین کوهی‌فومنی از مازندران و سیدآیت‌الله هاشمی شیخ‌شعبانی از اصفهان رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceeo8v.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما