دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : 89004
منبع : خبرگزاری فارس

معرفی برترین‌های مسابقات قرآنی تکواندوکاران در قم

قم نيوز : رئیس هیات تکواندو استان قم از موفقیت نمایندگان قم در کسب مدال‌های رنگارنگ مسابقات مجازی پومسه و معرفی برترین‌های رقابت قرآنی تکواندوکاران خبر داد.
معرفی برترین‌های مسابقات قرآنی تکواندوکاران در قم
معرفی برترین‌های مسابقات قرآنی تکواندوکاران در قم
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اجرا شده توسط هیات تکواندو استان قم در دوره تعطیلی اماکن ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا، حضور نمایندگان قم در مسابقات غیرحضوری پومسه مردان بود، رقابت‌هایی که در آن محمدحسین ربانی از داوران شایسته تکواندو قم توسط کمیته داوران فدراسیون به عنوان داور برتر معرفی و تجلیل شد.

وی افزود: این رقابت‌ها در هر دو بخش مردان و بانوان برنامه‌ریزی و برگزار شد و پس از اجرای فرم تکواندوکاران گروه‌های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال و 41 تا 50 سال و همچنین مسابقه روسا، دبیران و نایب‌رئیسان هیات‌های استانی در فرم کوریو دو مدال نصیب قم شد.

رئیس هیات تکواندو استان قم افزود: در شرایطی که سمیراسادات موسوی و سمیرا اسلامی از داوران هیات تکواندو استان قم در نخستین دوره مسابقات آزاد غیرحضوری پومسه کشور قضاوت کردند، کبری سخایی‌وطن از قم در بخش بانوان به مقام سوم دست پیدا کرد و عباس رفیعی در قسمت مردان به مقام نایب‌قهرمانی رسید.

وی یاد آور شد: همچنین دومین دوره مسابقات بین‌المللی غیر حضوری پومسه تکاوران در روزهای مقابله با ویروس کرونا به انجام رسید که در پایان استاد عباس رفیعی یکی از چهره‌های با تجربه و پرمدال تکواندو قم در گروه سنی 50 تا 60 سال این رقابت‌ها رده نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد و و موفق به کسب مدال طلا شد.

جمشیدی افزود: در ایام مبارزه با کرونا کمیته آموزش هیات تکواندو استان قم نیز اقدام به ثبت نام دوره متمرکز دانش‌افزایی مربیان سال این رشته در سال 1399 کرد، ضمن اینکه به منظور رفاه حال هنرجویان این رشته، آزمون‌های ارتقاء کمربند تکواندو به شکل غیرحضوری برگزار شد و علاقمندان در آن شرکت کردند.

وی سپس به برگزاری مسابقات قرآنی تکواندوکاران قم اشاره کرد و گفت: این مسابقات امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل مجازی به انجام رسید و مورد استقبال علاقمندان به این رشته قرار گرفت، رقابت‌هایی که در بخش مردان آن معین پاکدامن، ابوالفضل حیدری‌مریدانی، امیرمهدی حیدری‌مریدانی، عباس الوردی، سیدمحمدصادق حسینی، سیدمحمدعلی حسینی، امیرحسین محمد ثابت، محمدجواد احدی، محمدامین آسمانی، علیرضا شاه‌حمزه‌ای، امیرحسین وزین‌افضل، محمدحسین وزین‌افضل و حسین آقاکوچکی و در بخش بانوان سارا رمضانی به مرحله دوم رسیدند.

رئیس هیات تکواندو استان قم اضافه کرد: بعد از اینکه کارنامه توصیفی نفرات شرکت کننده برای آنها ارسال شد، توسط کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان قم به تمامی نفرات حاضر در مرحله نخست کتاب‌های نفیسی تعلق گرفت، ضمن اینکه مرحله دوم مسابقات با تلاوت سوره مبارکه قیامت انجام گرفت.

وی افزود: نخستین دوره مسابقات قرآنی مجازی تکواندوکاران استان قم که توسط کمیته فرهنگی هیات تکواندو برنامه‌ریزی با قضاوت استاد علم‌خواه و خانم ادیب‌زاده در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار شد، در بخش مردان عباس الوردی رتبه نخست را کسب کرد و مقام دوم به صورت مشترک به سیدمحمدصادق حسینی و محمد جواد احدی رسید، ضمن اینکه سید محمدعلی حسینی در جایگاه سوم ایستاد.

جمشیدی در پایان اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات غیرحضوری قرآنی ویژه قاریان تکواندوکار با حضور 146 شرکت کننده در بخش مردان با اجرای رشته صوت و لحن و در قسمت بانوان با اجرای رشته ترتیل به انجام رسید و نفرات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به شکل رایگان به رقابت پرداختند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaywna.49now15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما