دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 89141
منبع : خبرگزاری فارس

تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو قم در مدار بهره‌برداری قرار گرفت

قم نيوز : پروژه توسعه، بازسازی و ارتقا تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو شهر قم با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال مورد توسعه، در هفتمین هفته از پویش الفبایران با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و استاندار قم به بهره‌برداری رسید.
تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو قم در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو قم در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
به گزارش قم نیوز پروژه توسعه، ارتقا و بازسازی تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو قم که از آبان ماه سال 97 آغاز شد و در روزهای پایان سال 98 به پایان رسید و امروز با حضور مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، دکتر سرمست استاندار و جمعی از مسئولان استان قم در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

این تصفیه‌خانه با ظرفیت تصفیه 50 هزار مترمکعب فاضلاب در شبانه‌روز و 250 هزار نفر جمعیت زیرپوشش با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

بهبود تصفیه فیزیکی، نوسازی تجهیزات الکترومکانیکال فرسوده، ارتقا ایمنی واحد کلرزنی و تکمیل محوطه‌سازی از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه، ارتقا و بازسازی تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو شهر مقدس قم به انجام رسیده است.

یادآور می شود در حال حاضر شبکه فاضلاب در 50 درصد شهر قم اجرا شده و نزدیک به 40 درصد جمعیت شهر زیرپوشش این شبکه قرار دارند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdccssq4.2bqo08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما