دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 89538
منبع : خبرگزاری تسنیم

تراکنش‌های بانکی در قم همزمان با بحران کرونا ۴۰ درصد افزایش یافت

قم نيوز : معاون استاندار قم از افزایش ۴۰ درصدی تراکنش‌های بانکی همزمان با بحران کرونا در قم خبر داد.
تراکنش‌های بانکی در قم همزمان با بحران کرونا ۴۰ درصد افزایش یافت
تراکنش‌های بانکی در قم همزمان با بحران کرونا ۴۰ درصد افزایش یافت
به گزارش قم نیوز محمدرضا گروسی در چهل و دوم جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: در دوران کرونایی شاهد استفاده مناسبی از خدمات الکترونیکی بوده‌ایم که جای تقدیر دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم افزود: بحران کرونا، سبب افزایش 40 درصدی تراکنش‌های بانکی در قم شد، همچنین در این مدت در جهت فعالیت تراکنشی و الکترونیکی شاهد توسعه خدمات در اداره کل پست و برق بوده‌ایم و امتیاز خوبی کسب شد.

وی با بیان اینکه در ارزیابی‌های انجام‌شده مراکز حوزوی، آموزشی، مراکز آموزش عالی قم و دانشگاه‌ها نیز در فعالیت‌های مجازی و غیرحضوری دارای عملکرد مثبتی بوده‌اند، تصریح کرد: در این راستا در توسعه زیرساخت‌های خدمات غیرحضوری اقداماتی در جریان است.

گروسی خاطرنشان کرد: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی در قم در ارائه گزارش پیرامون عملکرد در فاصله‌گذاری اجتماعی بیش از این بود و از 120 دستگاه اجرایی استان، فقط 40 دستگاه مشارکت داشته‌اند.

وی بیان کرد: قم می‌تواند در زمینه استفاده از ظرفیت خدمات الکترونیک و فعالیت‌های غیرحضوری در سطح کشور الگو باشد و دراین‌باره مشارکت دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: آموزش ‌و پرورش نیز از جمله دستگاه‌های اجرایی در قم بوده که نسبت به توسعه ظرفیت در استفاده از فضای مجازی موفق عمل کرد و پایبند به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوران امتحان بود.

وی افزود: در جهت استفاده از خدمات الکترونیکی نیاز به نظرسنجی است، چراکه وظایف ذاتی برخی از دستگاه‌ها، ارائه خدمات حضوری است، اما همچنان در توسعه فعالیت‌ها بر اساس دولت الکترونیک در قم اصرار داریم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcc4pq4.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما