پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 89641
منبع : خبرگزاری فارس

انجام ۷۰۰ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ۷۰۰ مورد بازرسی طی هفته آخر خردادماه سال‌جاری در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار و نحوه توزیع آن‌ها انجام شد.
انجام ۷۰۰ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار
انجام ۷۰۰ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌های ابلاغی، تمرکز بازرسی‌ها بر کالاهای اولویت‌دار و نظارت جدی بر فرآیند تامین و توزیع آن‌ها در طول هفته، در دستور کار بازرسان سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم قرارگرفته است.

وی افزود: در همین ارتباط بازرسان این سازمان بر نحوه تامین و توزیع کالاهای اولویت دارد همچون لوازم‌خانگی شامل یخچال، یخچال فریزر،‌ تلویزیون و ماشین لباسشویی، برنج، شکر، نهاده‌های دامی و لاستیک در بازار قم اقدام کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: در جریان ۷۰۰ مورد بازرسی از نحوه تامین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در بازار استان، ۱۶ پرونده تخلف به ارزش ۱۵۳ میلیون ریال کشف و برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

سیجانی گفت: روند نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در بازار قم،‌ طی هفته‌های آینده نیز ادامه می‌یابد و مردم می‌توانند گزارش‌ خود از تخلف واحدهای عرضه‌کننده این کالاها را برای رسیدگی به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی افزود:‌ در همین راستا برای مدیریت بهتر بازار قم، تامین و توزیع به هنگام کالاهای اولویت‌دار به‌منظور تسهیل و تسریع دسترسی مردم به کالاهای موردنیاز خود باقیمت قابل‌قبول، دنبال می‌شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchz-n6.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما