شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 89887
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل گمرکات قم:

۱۸ هزار تن کالا از گمرکات قم صادر شد

قم نيوز : مدیرکل گمرکات قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان خردادماه، ۱۷هزار و ۸۴۵ تن انواع کالا از گمرکات استان به کشورهای مختلف صادر شده‌است.
۱۸ هزار تن کالا از گمرکات قم صادر شد
۱۸ هزار تن کالا از گمرکات قم صادر شد
به گزارش قم نیوز محمد خلیلی بیان کرد: این کالاها از قبیل گرانول، کفش و صندل،‌ شمش سرب، مفتول مسی و محصولات پلاستیکی و شیمیایی به ارزش ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار به کشورهایی همچون عراق،‌ افغانستان،‌ امارات،‌ هند،‌ پاکستان و ازبکستان صادرشده است.

وی ادامه داد:‌ در همین رابطه درآمد گمرکات استان نیز به ۲۸ میلیارد تومان رسید که از مجموع کل درآمد،‌ مبلغ ۲۲۴ میلیون تومان درآمد استانی بوده‌است.

وی افزود: همچنین دراین مدت مقدار ۱۶هزار و ۵۹۵ تن کالا از سایر گمرکات به گمرکات استان قم ترانزیت شده‌است.

خلیلی گفت: در بخش امانات پستی نیز ۱۸ بسته به وزن ۷۰ کیلوگرم از کشورهایی همچون آمریکا، استرالیا،‌ امارات،‌ آلمان و عراق به‌عنوان هدیه و سوغات به بخش امانات خارجی گمرکات قم وارد و ترخیص شده‌است.

وی بیان کرد: تعداد ۸۸ فقره پرونده مظنون به قاچاق به ارزش ۷۲ هزار و ۶۸۷ میلیون ریال در گمرکات استان قم تشکیل‌ شده‌است.

مدیرکل گمرکات قم در خصوص واردات انجام‌شده به استان نیز گفت: در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری،‌ ۷هزار و ۶۳۹ تن کالا همچون خودرو سواری،‌ قطعات موتورسیکلت، الیاف اکرولیک،‌ اجزا ماشین لباسشویی و پکیج و لوازم‌آرایشی و بهداشتی به ارزش ۳۶ میلیون دلار از کشورهایی نظیر کره، چین‌،‌ هند، ایتالیا، امارات،‌ ترکیه و ژاپن از طریق گمرکات قم به کشور وارد شده‌است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjaoeo.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما