سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 9025

هیئت مدیره صبا با جدایی گل‌محمدی مخالفت کرد

قم نيوز : قم نیوز: هیئت مدیره باشگاه صبای قم با درخواست استعفای سرمربی تیم فوتبال این باشگاه مخالفت کرد.
هیئت مدیره صبا با جدایی گل‌محمدی مخالفت کرد
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که از دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس هشت هفته سپری شده و هنوز مشخص نیست که سرنوشت تیم‌ها در پایان فصل چه خواهد شد، صبای قم از موقعیت خوبی در جدول برخوردار است.

از سوی دیگر این آخرین دوره‌ای است که مسابقات فوتبال باشگاه‌های برتر کشور با رقابت ۱۸ تیم برگزار می شود و قرار است در پایان لیگ دوازدهم تعداد چهار تیم از جدول رقابت‌ها به لیگ دسته یک رفته و تنها دو تیم به لیگ برتر اضافه شود.

دقیقا این موضوع است که دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را مورد تأثیر خود قرار داده و به قول کارشناسان فوتبال در کشورمان، لیگ دوازدهم لیگی نیست که تیم‌ها برای قهرمانی تلاش کنند بلکه لیگی است که تیم‌ها برای بقا باید بجنگند.

این مهم سبب شده تا سرمربیان تیم‌های حاضر در لیگ دوازدهم نیز حساسیت بیشتری را متوجه کار خود در رأس تیم‌های لیگ برتری ببینند و هر هفته با استرس و فشارهای زیادی تیم‌های خود را در مقابل رقبا به میدان بفرستند.

در بین مربیان حاضر رأس کادر فنی تیم‌های لیگ دوازدهم، یحیی گل‌محمدی از مربیان جوان و با انگیزه‌ای است که به متانت، اخلاق و ادب همواره در فوتبال ایران معروف بوده و امسال برای نخستین بار در لیگ برتر فوتبال ایران مسئولیت سرمربیگری را در راس کادر فنی صبای قم تجربه می‌کند.

خیلی‌ها شاید پیش از فصل حضور گل محمدی در راس کادر فنی صبای قم به عنوان یکی از تیم‌هایی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا نیز نماینده فوتبال ایران باشد را پیش‌بینی نمی‌کردند، اما این مهم رخ داد و مدافع خوش نام فوتبال ایران در سال‌های گذشته برای نخستین بار روی نیمکت یک تیم لیگ برتری نشست.

گل‌محمدی بر خلاف بسیاری از مربیان لیگ برتری چندان اهل جنجال و هیاهو در محیط فوتبال نیست و به همین خاطر معروف است که بیشتر درون گرا است و زیاد موضوع و مشکلی را به بیرون بروز نمی‌دهد که این مهم سبب فشار زیادی عصبی بر این مربی و حتی کشیده شده کار وی به بیمارستان نیز شده است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم که دو هفته پیش به دلیل حمله قلبی حتی در ICU بیمارستان بستری شد بعد از پایان دیدار حساس و نفس‌گیر تیمش با گهر شهرداری دورود بار دیگر این مشکل را در وضعیت جسمانی خود احساس کرد و بلافاصله مورد مراقبت پزشکی قرار گرفت.

گل‌محمدی به دلیل این وضعیت جسمانی خود از مدیران صبای قم خواست با استعفا و کناره‌گیری وی از صبا موافقت کنند که به همین منظور هیئت مدیره باشگاه صبای قم دوشنبه شب تشکیل جلسه داد و اعضاء هیئت مدیره در حضور گل‌محمدی به این نتیجه رسیدند که وی همچنان در راس کادر فنی صبای قم باقی بماند و به کارش ادامه دهد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.inwt23nvmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما