يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 90416
منبع : خبرگزاری فارس

لغو تمام رویدادهای بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم تا پایان تابستان

قم نيوز : رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم از لغو تمامی مسابقات ورزشی برنامه‌ریزی شده این هیات در فصل تابستان توسط ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد.
لغو تمام رویدادهای بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم تا پایان تابستان
لغو تمام رویدادهای بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم تا پایان تابستان
به گزارش قم نیوز سعید آمده امروز اظهار کرد: با توجه به تقویم برنامه‌ریزی شده هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم برای سال ۱۳۹۹، سه مسابقه استانی در رشته‌های لیفت، قویترین مردان و پرورش‌اندام می‌بایست تا پایان فصل تابستان در قم برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: به همین منظور هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام با مکاتبه و پیگیری‌های بسیار به دنبال دریافت مجوز برگزاری این رقابت‌ها از مراجع ذی‌صلاح بود ولی متاسفانه با توجه به شرایط نامناسب استان قم در شیوع ویروس کرونا، اجازه برگزاری مسابقات تابستان به این هیات داده نشد.

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم افزود: بر همین اساس به اطلاع تمامی مدیران و مربیان باشگاه‌های فعال در قم می‌رسانم که مسابقات رشته‌های لیفت، قویترین مردان و پرورش اندام که برای فصل تابستان برنامه‌ریزی شده بود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم تحقیقاتی این هیات در حال بررسی برنامه‌های جدیدی است تا با اجرایی کردن آن بتوانیم سازگاری‌های لازم با وجود ویروس کرونا، برای ورزش و ورزشکاران را ایجاد کنیم تا آمادگی و انگیزه ورزشکاران حفظ شود و استعدادیابی و اقتصاد باشگاه‌ها نیز تعطیل نشود.

آمده با بیان اینکه منتظر برنامه‌های جدید هیات در شرایط کرونا باشید، در پایان اظهار کرد: طرح‌های بسیار جذاب و متنوعی برای سنجش آمادگی ورزشکاران آماده این سه مسابقه در روزهای آتی به تفکیک هر مسابقه اطلاع‌رسانی خواهد شد و ورزشکاران حتما آمادگی خود را حفظ کنند.

وی در پایان اظهار کرد: نخستین خانه اختصاصی هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و بهره‌گیری از مشارکت بخش خصوصی در مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم آماده بهره‌برداری است و خدمات جدیدی به ورزشکاران، قهرمانان و علاقمندان به این رشته ارائه خواهیم کرد

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmxeh.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما