سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : 90480
منبع : خبرگزاری فارس

قرائت دعای عرفه در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : روز پنجشنبه ۹ مردادماه، مراسم قرائت دعای عرفه با سخنرانی حجت‌الاسلام حبیب الله فرحزاد و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.
قرائت دعای عرفه در مسجد مقدس جمکران
قرائت دعای عرفه در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز این هفته نیز همچون هفته‌های گذشته برنامه‌ قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه را برگزار می‌کند.

براساس این گزارش، مراسم ها از  روز سه‌شنبه ۷ مردادماه با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود و سپس مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و قرائت دعای حیدر خمسه از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

روز پنجشنبه ۹ مردادماه همزمان با روز عرفه، مراسم قرائت دعا با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و قرائت دعای عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

همچنین برنامه قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی و قرائت دعای حجت‌الاسلام بیگدلی و قرائت دعای علی حبیب‌زاده از ساعت ۲۱:۱۵ برگزار خواهد شد.

برنامه‌های این مسجد مقدس در روز جمعه ۲۴ آبان‌ماه از ساعت ۶ با قرائت دعای عهد آغاز و سپس برنامه قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی و قرائت دعای احمد نیکبختیان از ساعت ۶:۱۵ برگزار می‌شود.

در نهایت برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران با قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه پایان خواهد یافت.

با توجه به پروتکل های بهداشتی و ممنوعیت استفاده عمومی از ملزومات عبادی، زائران باید مهر، جانماز، قرآن و کتب ادعیه مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawyno.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما