چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : 90495
منبع : خبرگزاری فارس

بلوار پیامبر اعظم(ص) مهمترین بستر سرمایه‌گذاری در قم

قم نيوز : مسؤول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) به طول 7 کیلومتر که 114 بلوک بر روی آن تعریف‌شده و بسته‌های سرمایه‌گذاری مختلف اقامتی و تجاری در این محدوده قابل‌پیگیری است.
بلوار پیامبر اعظم(ص) مهمترین بستر سرمایه‌گذاری در قم
بلوار پیامبر اعظم(ص) مهمترین بستر سرمایه‌گذاری در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا معرفت مسؤول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم بلوار پیامبر اعظم(ص) را مهم‌ترین محور سرمایه‌گذاری در قم معرفی و اظهار کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص) به طول ۷ کیلومتر که ۱۱۴ بلوک بر روی آن تعریف‌شده و بسته‌های سرمایه‌گذاری مختلف اقامتی و تجاری در این محدوده قابل‌پیگیری است.

مسؤول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با بیان اینکه عمده سرمایه‌گذاری شهرداری روی بلوار پیامبر اعظم(ص) است، تصریح کرد: هرچند زمین‌های پراکنده‌ای در مناطق مختلف وجود دارد اما از نظر حجم، این بزرگ‌ترین پروژه از نظر اندازه و میزان سرمایه‌گذاری در احداث واحدهای اقامتی، تفریحی و اقامتی است.

معرفت عنوان کرد: هتل ۵ ستاره طوبی در سطح بین‌الملل در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) در دست اقدام است که در مرحله طبقات منهای ۶ به سر می‌برد و تاکنون ۲۵ متر گودبرداری شده و کارگاه فعالی وجود دارد و تا پایان امسال نیز سازه پروژه خود را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه با سرعت در حال انجام است و برای آن ۴۰۰ اتاق و با ۱۶ طبقه دارای مجموعه کنفرانس و تالارهای برگزاری مراسم طراحی‌شده است، افزود: این هتل تائیدیه ملی و بین‌المللی گرفته و تا ۴ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و یکی از هتل‌های بزرگ ایران به لحاظ زیربنای ۹۰ هزار متری می‌شود.

مسؤول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در جهت بهره‌برداری و معماری هتل طوبی اقداماتی در حال انجام است تا بعد از بهره‌برداری با مشکلی مواجه نباشیم، این هتل یکی از پروژه‌های موفق شهر است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است و ۴ سال به طول می‌انجامد تا تکمیل شود.

معرفت ادامه داد: به‌زودی نیز قراردادی برای واگذاری هتل چهار ستاره روبروی هتل طوبی در بلوار پیامبر اعظم(ص)منعقد می‌شود که این پروژه نیز دارای قابلیت‌های بسیار زیادی در جهت سرمایه‌گذاری است.

وی اظهار کرد: تقاضا داریم سرمایه‌گذاران قمی به مجموعه سرمایه‌گذاری شهرداری قم مراجعه و بسته‌های سرمایه‌گذاری را مطالعه کنند، در حال حاضر نیز عمدتاً قراردادهای فعلی سرمایه‌گذاران خارج از قم بوده و بسیار ارزش دارد اما سرمایه‌گذاران قمی نیز از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnt9y.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما