چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 90654
منبع : خبرگزاری فارس

کرونا مانع قهرمانی ایثار شیمیدر قم / لیگ برتر نیمه تمام رها شد

قم نيوز : تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم به دلیل نیمه تمام رها شدن بازی‌های فصل 99 – 1398 لیگ برتر باشگاه‌های کشور از کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها بازماند.
کرونا مانع قهرمانی ایثار شیمیدر قم / لیگ برتر نیمه تمام رها شد
کرونا مانع قهرمانی ایثار شیمیدر قم / لیگ برتر نیمه تمام رها شد
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم بعد از نتایج درخشان خود در مرحله مقدماتی و پلی‌آف مسابقات فصل 99 – 1398 لیگ برتر باشگاه‌های کشور، مجوز صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد و منتظر مصاف با رقبا بود اما لیگ برتر نیمه تمام رها شد.

این در حالی است که دیدارهای مرحله مقدماتی و پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویچلر مردان ایران در بهمن ماه سال قبل به پایان رسید و چهار تیم ایثار شیمیدر قم، پیام مخابرات اصفهان، هیات زنجان و شهروند آمل مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرده و مدعی کسب مقام قهرمانی بودند اما این مرحله به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

این در حالی است که بهار امسال انجمن بسکتبال با ویلچر فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اعلام کرد بازی‌های مرحله نهایی بعد از پایان شیوع کرونا برگزار می‌شود و تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی منتظر برنامه‌ریزی انجمن بودند که این انجمن اعلام کرد پرونده مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر سال 98 بدون معرفی قهرمان بسته شد.

برای این منظور جلسه‌ای با حضور معاون ورزش قهرمانی فدراسیون جانبازان و معلولین و شورای فنی انجمن برگزار شد و پس از نظرخواهی از نمایندگان تیم‌های باشگاهی شرکت کننده در لیگ، پرونده این مسابقات بدون اعلام تیم‌های برتر و با عنوان ناتمام مختومه اعلام شد.

در این لیگ 6 تیم در دو گروه مقدماتی با یکدیگر به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به رقابت پرداختند، در شرایطی که تا پیش از شیوع کرونا و تعطیلی رقابت‌ها، تیم ایثار شیمیدر قم با هدایت جواد شهره‌غلامی با امتیازی برابر با تیم شهروند آمل به مرحله پلی‌آف صعود کرد و با عبور از سد تیم آسایشگاه کهریزک مشهد به مرحله نهایی رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdo90n.yt0zk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما