چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 90677
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برگزاری آنلاین جلسات هماهنگی بین مناطق در شهرداری قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری آنلاین جلسات هماهنگی بین مناطق خبر داد و گفت: باوجود شرایط اضطراری شیوع ویروس کرونا اما حفظ و نگهداری فضای سبز همچنان در اولویت برنامه‌های سازمان قرار دارد.
برگزاری آنلاین جلسات هماهنگی بین مناطق در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم
برگزاری آنلاین جلسات هماهنگی بین مناطق در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با تأکید بر برگزاری جلسات تخصصی در حوزه فضای سبز، اظهار داشت: باوجود شرایط اضطراری شیوع ویروس کرونا اما حفظ و نگهداری فضای سبز همچنان در اولویت برنامه‌های سازمان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم به آغاز فصل گرما و شرایط نگهداری فضای سبز در دمای بیش از ۴٠ درجه در قم اشاره کرد و افزود: جلسات هماهنگی بین مناطق به‌صورت مستمر و هر دو هفته یک‌بار و در مواردی مانند آغاز موج گرما برای ابلاغ دستورالعمل‌های لازم هفته‌ای یک‌بار برگزار می‌شود.

جوادیان از برگزاری آنلاین جلسات هماهنگی بین مناطق خبر داد و بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری جلسات با تعداد بالای ٢٠ نفر از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری جلسات به‌صورت آنلاین از همان روزهای ابتدا در دستور کار قرار گرفت.

وی رصد لحظه‌به‌لحظه فضای سبز شهری را یکی از چالش‌های این حوزه دانست و تصریح کرد: توسعه، حفظ و نگهداری فضای سبز جزء موارد نادری است که نمی‌توانیم وقفه در آن ایجاد کرده و باید به‌صورت مستمر و بدون لحظه‌ای غفلت آن را پیگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان با تأکید دوباره بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری جلسات، خاطرنشان کرد: با آغاز فصل گرما و افزایش دما تا ۵٠ درجه دستورالعمل‌های لازم جهت تغییر ساعت‌های آبیاری و افزایش دفعات آن به همه مناطق ابلاغ‌شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciyqa3.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما