شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : 9072

یحیی گل محمدی از تیم فوتبال صبای قم جدا شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم از جدایی یحیی گل محمدی سرمربی این تیم خبر داد.
یحیی گل محمدی از تیم فوتبال صبای قم جدا شد
به گزارش قم نیوز، رضا ملکی اظهار داشت: گل محمدی با موافقت هیات مدیره باشگاه صبای قم از این تیم جدا شده و قصد دارد به عنوان دستیار مانوئل خوزه در ادامه لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس تهران را همراهی کند.

وی در مورد وضعیت انتخاب سرمربی آینده تیم فوتبال صبای قم گفت: قرار است پس از جدایی یحیی گل محمدی فرد دیگری جانشین او شود و هنوز سرمربی جدید تیم صبا مشخص نشده است.

وی خاطر نشان کرد: گل محمدی تعهد کرده است پیش از جدایی از صبای قم ، این تیم را در دیدار روز یک شنبه مقابل نفت تهران همراهی کند و سپس از صبای قم جدا شود.

ملکی با اشاره به تعیین زمان جدید دیدار تیم های صبای قم و نفت تهران نیز گفت: این بازی قرار بود امروز در تهران برگزار شود اما سازمان لیگ برتر فوتبال به دلیل برگزاری رقابت های فوتبال نوجوانان آسیا در تهران این بازی را به ۱۷ مهر ماه موکول کرد.

وی افزود: پس از اعلام سازمان لیگ برتر به صلاحدید کادر فنی و به دلیل لغو دیدار امروز صبا با نفت تهران بازیکنان خود را به مرخصی فرستادیم شاهد بودیم که سازمان لیگ برتر در فکسی که امروز به باشگاه صبای قم رسیده است زمان برگزاری بازی با نفت تهران را روز یکشنبه دوم مهرماه اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: سرپرست باشگاه صبای قم با تغییر مجدد زمان دیدار با نفت تهران به شدت مخالفت کرده و عنوان کرده است در روز دوم مهرماه به مصاف تیم نفت نخواهیم رفت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.aehfuqey8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما