سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 91015
منبع : خبرگزاری فارس

نخبه‌های فوتسال قم در اردوی تیم زیر 20 سال ایران

قم نيوز : مسؤول کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم از دعوت دو تن از نخبه‌ها و استعدادهای آینده‌دار فوتسال قم به اردوی آماده‌سازی تیم زیر 20 سال ایران خبر داد.
نخبه‌های فوتسال قم در اردوی تیم زیر 20 سال ایران
نخبه‌های فوتسال قم در اردوی تیم زیر 20 سال ایران
به گزارش قم نیوز رضا بمانی امروز اظهار کرد: تیم زیر 20 سال به عنوان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان فوتسال کشورمان از امروز دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را از سر می‌گیرد و دو تن از استعدادها و نخبه‌های آینده‌دار فوتسال قم نیز در این اردو حضور می‌یابند.

وی با اشاره به آغاز دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم فوتسال زیر 20سال با حضور 20 بازیکن دعوت شده، افزود: بازیکنان حاضر در این اردو، خود را برای حضور در تورنمنت چند جانبه کیش آماده می‌کنند، اردویی که از نهم شهریور در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود و تا زمان حضور در کیش ادامه دارد.

مسوول کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم افزود: در این اردو بازیکنانی از استان‌های خراسان‌رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، هرمزگان، ایلام، قم، تهران، اصفهان، سمنان، چهار محال و بختیاری، خوزستان و مرکزی حضور دارند، در حالی که نماینده‌های قم امیرحسین زینعلی و محمد رحمتی هستند.

وی با بیان اینکه اردوی جدید تیم زیر 20 سال تا روز پانزدهم شهریور ماه جریان دارد، اضافه کرد: همزمان با تیم ملی زیر 20سال شاهد برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان کشورمان زیر نظر سیدمحمد ناظم‌الشریعه هستیم و این تیم نیز برای حضور در تورنمنت کیش و رویارویی با تیم ملی زیر 20 سال و دو حریف خارجی آماده می‌شود.

بمانی با بیان اینکه بازی‌های تورنمنت چهار جانبه کیش با حضور تیم‌های ملی کویت، عراق، زیر ۲۰ سال و بزرگسالان ایران اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: جام ملت‌‌های آسیا از 14 تا 25 آبان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران علاوه بر تکرار قهرمانی‌های گذشته خود برای سهمیه جام جهانی 2021 لیتوانی نیز تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جام ملت‌های آسیا در یک دهه اخیر به واسطه حضور ملی‌پوشانی نظیر علی‌اصغر حسن‌زاده، علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی برای فوتسال قم افتخارات زیادی به همراه داشته، در پایان اظهار کرد: نظیر این سه بازیکن و استعدادهایی که به تیم زیر 20 سال دعوت شده‌اند، در قم فوتسالیست‌های نخبه‌ زیادی داریم که به زودی به سطح اول فوتسال ایران، آسیا و جهان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftxd1.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما