چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 91052
منبع : خبرگزاری فارس

مردم با سامانه 4030 همکاری کنند/اجرای غربالگری حتی در روزهای تعطیل

قم نيوز : معاون فنی مرکز بهداشت استان قم گفت: از همشهریان تقاضا داریم به تماس‌های سامانه ۴٠٣٠ و خطوط مرکز بهداشت در پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت پاسخگو باشند تا با مشارکت یکدیگر بتوانیم از وضعیت قرمز کرونایی خارج شویم.
مردم با سامانه 4030 همکاری کنند/اجرای غربالگری حتی در روزهای تعطیل
مردم با سامانه 4030 همکاری کنند/اجرای غربالگری حتی در روزهای تعطیل
به گزارش قم نیوز محمد جواد باقریان اظهار کرد: غربالگری بیماری کرونا در تمام گروه‌های سنی با هدف بیماریابی و ارجاع به موقع بیماران مشکوک و همچنین آموزش راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری از ٢٠ مرداد ماه آغاز شده و تا پوشش کامل کل مردم استان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در این مرحله همزمان با غربالگری بیماری کرونا، پیگیری مراقب‌های بهداشتی الویت دار از جمله، واکسیناسیون، مراقبت مادر و کودک، سالمندان و بیماری‌های غیرواگیر انجام خواهد شد.

معاون فنی مرکز بهداشت استان قم یادآور شد: از همشهریان تقاضا داریم به تماس‌های سامانه ۴٠٣٠ و خطوط مرکز بهداشت در پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت پاسخگو باشند تا با مشارکت یکدیگر بتوانیم از وضعیت قرمز کرونایی خارج شویم.

وی با بیان اینکه اهتمام و پاسخگویی به سئوالات کارشناسان سامانه 4030 موجب خروج قم از وضعیت قرمز می‌شود، خاطرنشان کرد: غربالگری توسط کارشناسان بهداشتی در روزهای تعطیل نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxz9y.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما