پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 91262
منبع : خبرگزاری فارس

انتقاد از بی‌تفاوتی مسوولان به فوتبال قم

قم نيوز : مربی سابق تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از وضعیت نا بسامان این رشته و عدم حمایت مسوولان قم از فوتبال این شهر انتقاد کرد.
انتقاد از بی‌تفاوتی مسوولان به فوتبال قم / جوان‌های شهر در حال نابود شدن هستند
انتقاد از بی‌تفاوتی مسوولان به فوتبال قم / جوان‌های شهر در حال نابود شدن هستند
به گزارش قم نیوز مسعود خسروی یکی از بازیکنان شاخص فوتبال قم است که بعد از نمایش استعداد خود در تیم‌های باشگاهی فوتبال قم، تجربه بازی در سایر شهرها و تیم‌های مطرح فوتبال کشور را نیز دارد و بازیکنی که بر چند تیم مطرح لیگ دسته اول فوتبال ایران بازی کرده است و سابقه عضویت تیم صبا را نیز دارد.

این چهره خوشنام فوتبال قم در فصل 97 – 1396 که صبا اوضاع نابسامانی در لیگ دسته اول فوتبال ایران داشت، ابتدا به عنوان بازیکن و سپس به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کرد، اگر چه صبا به دلیل بی‌تفاوتی مسوولان قم سراشیبی سقوط به دسته پائین‌تر را در پیش گرفت و در نهایت منحل شد.

خسروی در عرصه مربیگری سابقه هدایت تیم‌های رده‌های سنی پایه صبای قم را در لیگ‌های برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور بر عهده دارد اما در این روزها که فوتبال قم وضعیت خوبی ندارد، معتقد است که فوتبال استان قم نیاز به افراد دلسوز برای بازگشت دوباره به اوج خود دارد.

خسروی: از اینکه فوتبال قم به چنین اوضاعی دچار شده دلم می‌سوزد

مربی سابق تیم صبای قم در لیگ آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: آنقدر حرف دارم که نمی‌دانم از چه بگویم و و چگونه که آقایان ناراحت نشوند و به فکر بروند تا برای حل مشکل فوتبال شهر قم کاری انجام دهند، چون من خودم را عضو کوچکی از خانواده فوتبال قم می‌دانم.

مسعود خسروی ادامه داد: واقعا بعد از این همه سال فوتبال و کار در تمامی رده‌های سنی پایه باشگاه صبا که آخرین بار سرمربی تیم بزرگسالان آن بودم، واقعا از اینکه فوتبال قم به چنین اوضاعی دچار شده دلم می‌سوزد، چرا هیچ کس به فکر فوتبال این شهر نیست؟ چرا افکار فوتبال قم تغییر نمی‌کند؟


هیچ ارگانی به سمت حمایت از فوتبال نمی‌آید

وی افزود: چرا یک ذرّه از خودمان نمی‌گذریم به خاطر فوتبال شهرمان؟ چرا کاری نمی‌کنیم که سال‌های سال جوانان این شهر بتوانند در یک تیم خوب بازی کنند و مانند تمام شهرها و تمام دنیا آینده را بسازند، تا کی به یکدیگر بدی کنیم و به هم اعتماد نکنیم؟ چرا این همه نهاد سازمانی دولتی و خصوصی مانند شهرداری درقم هستند اما هیچ کس به سمت حمایت از فوتبال نمی‌آید؟

بازیکن اسبق فوتبال قم تصریح کرد: چرا باید این گونه عمل کرده باشیم، واقعا اصلا باور کردنی نیست، سرمایه‌گذاری در فوتبال و ورزش کمتر از ثواب کاری‌های خیری که در دین ما گفته شده نیست، همه ساله جوان‌های این شهر به سن امید می‌رسند و از فوتبال کنار می‌روند، واقعا من به عنوان یک مربی باید چه کار دیگری بکنم؟

سرمایه بزرگی همچون صبا را به راحتی از دست دادیم

وی تاکید کرد: من از خودم گذشتم برای فوتبال و جوان‌های شهرم، حتی تا آخرین لحظه برای سربلندی قم و به احترام شهرم ایستادم و انتظار داشتم مسوولان کاری انجام دهند اما نکردند و سرمایه بزرگی همچون صبا را به راحتی از دست دادیم و فوتبال قم باید سالیان سال حسرت سوختن این تیم را بخورد.

خسروی خاطرنشان کرد: وقتی نگاهی به جدول مسابقات لیگ برتر و بازی‌های لیگ‌های دسته اول و دوم می‌اندازی فقط باید تاسف خورد که چرا قم نباید تیمی در لیگ‌های کشور داشته باشد؟ جوان‌های شهر ما از این بابت غصّه می‌خورند و یک به یک به راه‌های دیگ کشیده می‌شوند و فوتبالیست‌های قم در حال نابود شدن هستند.

وی عنوان کرد: بعضی وقت‌ها اشک‌های بچه‌های فوتبالیست را که می‌بینم با آنها اشک می‌ریزم، چون در زمانی که در لیگ حضور داشتیم آنقدر بی‌پشتوانه بودیم که حتی پولی نبود که در روز بازی به بچه‌های تیم صبحانه بدهیم، در حالی که سرمربی تیم ملی ما برای مدت اندک مربیگری در تیم ملی ایران با نتایج ضعیف، میلیاردها تومان پول گرفت و به دلیل شکایتی که از فدراسیون فوتبال کشورمان کرده اکنون باید تاوان سنگینی را به وی بدهیم؟ دلیلش بی‌مدیریتی در فوتبال است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj88eh.uqevmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما