شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : 91772
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
کارشناس و پژوهشگر فرهنگی:

تقویت و توسعه فعالیت های تشکیلاتی، لازمه اثربخشی برنامه های فرهنگی است

قم نيوز : کارشناس و پژوهشگر فرهنگی گفت: امروزه یکی از الزامات مهم اثربخشی برنامه های فرهنگی، تقویت و توسعه فعالیت های تشکیلاتی به خصوص در بین جبهه مؤمن و انقلابی است.
تقویت و توسعه فعالیت های تشکیلاتی، لازمه اثربخشی برنامه های فرهنگی است
تقویت و توسعه فعالیت های تشکیلاتی، لازمه اثربخشی برنامه های فرهنگی است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حبیب بابایی با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: مقام معظم رهبری در یکی از بیانات خویش می فرمایند:" هر چه زمان می گذرد، تجمع اصحاب حق را واجب تر و فوری تر احساس می کنم" که این سخن معظم له ضرورت تجمیع توان نیروهای مؤمن و انقلابی و لزوم توجه به توسعه و تقویت کارهای تشکیلاتی و جبهه ای را به همه ما گوشزد می کند.

وی افزود: مسلم است که خود ایجاد و توسعه تشکیلات فرهنگی، نیازمند برنامه و نقشه راه است و این که بدانیم چگونه می توان زمینه و شرایط استمرار این قبیل فعالیت ها ضمن حفظ اثربخشی و کارایی آن ها را فراهم کرد.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین گفت: از نگاه رهبر معظم انقلاب، لازمه موفقیت در فعالیت های فرهنگی بعد از نیت الهی و رویکرد مخلصانه، کار و ابتکار است و اتفاقاً در فعالیت های جمعی و تشکیلاتی، این ابتکار و خلاقیت و بهره گیری از تجربه های موفق، بهتر و بیشتر محقق می گردد.

وی با بیان این که تکثر مشکلات اقتصادی و اجتماعی نباید ما را از اهمیت توجه به مسایل و مشکلات فرهنگی و تلاش برای حل آن ها باز بدارد، خاطرنشان کرد: تجربه بارها نشان داده که معمولاً در فعالیت های تشکیلاتی و جمعی، بسیار بهتر از فعالیت های انفرادی، ظرفیت ها و توانمندی ها مجال بروز و ظهور پیدا می کند و در نهایت خروجی ها نیز مطلوب تر می باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0ed1.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما