يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 92398

استاندار قم: پرونده فرودگاه از حوزه مفاسد اقتصادی خارج شد

قم نيوز : استاندار قم گفت: وارث واگذاری‌هایی بودیم که به دور از شفافیت در قم رخ داده و بعد از ۱۰ سال اقدامی صورت نگرفته است.
واگذاری‌های غیرشفاف استان قم بعد از ۱۰سال تعیین‌تکلیف نشده است/ خروج پرونده فرودگاه از حوزه مفاسد اقتصادی
واگذاری‌های غیرشفاف استان قم بعد از ۱۰سال تعیین‌تکلیف نشده است/ خروج پرونده فرودگاه از حوزه مفاسد اقتصادی
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در هفتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهارداشت: ایجاد سامانه‌ای برای واگذاری اراضی ملی امر بسیار مهمی است، اگر این امر 10 سال پیش صورت می گرفت شاهد واگذاری 100هکتار اراضی نبودیم، باید در این زمینه خط مشی اعتدالی داشته باشیم.

وی افزود: وارث واگذاری‌های به دور از شفافیت بودیم و اکنون با گذشت 10 سال از این خط مشی هیچ اقدامی صورت نگرفته است. در خط مشی بین صفر و 20 یک نقطه میانه را انتخاب کنیم تا شاهد واگذاری های غیراصولی نباشیم و بعدا این مدیریت را برای قم به ارث بگذاریم.

استاندار قم با بیان اینکه "باید در امر واگذاری ها شفافیت داشته باشیم و در این راه دقت نظر صورت گیرد" عنوان کرد: روند الکترونیکی کردن واگذاری ها برای امر شفافیت بسیار مهم است، این مصوبه را اجرا تا در فعالیت های ما سلامت؛ کارآمدی و پاسخگویی نیازها را داشته باشیم.

خروج پرونده فرودگاه از مرکز مبارزه با مفاسد اقتصادی

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در زمینه فرودگاه قم و مشکلات آن بیان کرد: در بحث فرودگاه تلاش و پیگیری‌های مستمری صورت گرفت در با تعامل با دستگاه قضایی و نمایندگان استان پرونده فرودگاه قم از مرکز مبارزه به مفاسد اقتصادی خارج و نهایتاً در حضور دادستان کشور برای رفع این مشکل پیگیری‌های مطلوبی صورت گرفت و نتایج آن اعلام می‌شود.

وی افزود: نمی‌توانم خارج از ظرفیت خود قول کاری را بدهم و بگویم این زمین‌ها را بازپس می‌گیرم، اگر دستگاهی به این زمین‌ها نیاز داشت واگذار کنیم ولی بر این زمین‌ها کار مطلوبی صورت گیرد و شفاف سازی شود تا جلوی مفاسد اقتصادی گرفته شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: اهل شعار نیستم در حد و ظرفیت و توانی که دارم باید در دوره مدیریت من شفاف سازی و سلامت و همچنین پاسخگویی محور برنامه‌ها باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaaeno.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما