يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : 35018
منبع : خبرگزاری حوزه
یادداشت روزنامه الاهرام مصر

ترکیه و قطر... زباله دان تاریخ

قم نيوز : قم نگار: کاری که اردوغان و تمیم برای سازمان های تروریستی و تقویت آنها انجام می دهند به سود اربابان آنها تمام می شود که روزی همه با هم به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.
ترکیه و قطر... زباله دان تاریخ
به گزارش قم نگار، روزنامه مصری الاهرام در یادداشتی به قلم مرسی عطاء الله از نویسندگان خود به بررسی و تحلیل نقش دو کشور ترکیه و قطر در نا امنی منطقه و حمایت های آنها از تروریسم و داعش پرداخت:

پس از اتفاقات تروریستی فرانسه در مطبوعات و رسانه های این کشور مشغول پیگیری سخنان السیسی رئیس جمهور مصر بودم که در حاشیه شرکت در نشست آب و هوا گفته بود برای مبارزه با داعش لازم است با تمام سازمان های تروریستی مبارزه شود.

این سخن بدین معنا است که تمام کشورها باید با حاکم ساختن عقل و منطق و با صداقت تمام به جبهه مبارزه با تروریسیم بپیوندند؛ چراکه امروز روشن شده که کشورهای بزرگ جهان با استفاده از وابستگان منطقه ای خود از سازمان های تروریستی حمایت می کنند و به آنها سلاح و پول می رسانند.

البته در اینجا قصد ندارم از آمریکا و قدرت هایی صحبت کنم که با اوضاع منطقه بازی می کنند و از زمان اشغال عراق در ۲۰۰۳ منطقه را نا امن کرده اند بلکه در اینجا روی سخن من با خطرناک ترین مزدوران منطقه ای آمریکا است که نقش کثیفی در برافروختن آتش فتنه در منطقه دارند.

بله از ترکیه و قطر سخن می گویم؛ از اردوغان و تمیم و توطئه های آنها که این روزها به اوج خود رسیده و به خیال خود به این نتیجه رسیده اند که برای حل مشکل تروریسم باید دولت سوریه سرنگون شود بحران سوریه با راه حل نظامی حل و فصل شود در حالی که تمام تجارب تاریخی نشان می دهد که این سیاست اشتباه است و استفاده از زور نمی تواند مشکلی را حل کند.

و عجیب این است که اردوغان و تمیم از تکرار دروغ های غرب خسته نمی شوند و هیچ اشاره ای نمی کنند که تروریسمی که جهان را تهدید می کند فقط اینگونه نیست که برگرفته از اسلام و شخصیت های اسلامی تندرو باشد، بلکه این تروریسم ریشه های مسیحی در داخل آمریکا نیز دارد که البته اکثریت کلیساها نیز ار آن ناراضی هستند و علاوه بر این ریشه هایی نیز در یهودیت و صهیونیست ها نیز دارد.

و من گمان می کنم کاری که اردوغان و تمیم برای سازمان های تروریستی و تقویت آنها انجام می دهند به سود اربابان آنها تمام می شود که روزی همه با هم به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg7z9w.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما