جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 40368
منبع : پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)
امام جمعه قم:

حلقه‌های صالحین باید مروج تقوا و حس مسئولیت پذیری در جامعه باشند

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) حلقه‌های صالحین را موجب افتخار و مباهات دانست وگفت: حلقه‌های صالحین باید مروج تقوا و حس مسئولیت پذیری در جامعه باشند.
حلقه‌های صالحین باید مروج تقوا و حس مسئولیت پذیری در جامعه باشند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار با مربیان حلقه‌های صالحین بسیج، گفت:حلقه‌های تربیتی شجره صالحین از بهترین شبکه‌ها برای پیاده‌سازی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این ظرفیت عظیم و مقتدر بسیج جلوه‌ای از تلاش‌های امام راحل بود که برای ترویج دین خداوند متعال و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت است.

امام جمعه قم خطاب به مربیان طرح صالحین گفت: شبکه‌های ارتباطی حلقه‌های صالحین فرصت بی‌نظیری در راستای ترویج تقوا و حس مسئولیت پذیری بین آحاد ملت است که باید غنیمت شمرده شود.

حجت الاسلام سعیدی در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان در راستای ترویج بی‌حجابی و بی بند و باری در ایران گفت: حلقه‌های صالحین باید در عرصه عفاف و حجاب، مخالفت با اشرافی‌گری که از «فی قلوبهم مرض» ناشی می‌شود روشنگری و مقابله کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حلقه‌های صالحین را موجب افتخار و مباهات دانست وگفت: باید در راستای اعتلای کلمه الله و زینت بودن برای امام زمان تلاش کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaaeny.49nwi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما