جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 35996
منبع : پایگاه اطلاع رسانی قم نگار
همزمان با سالگرد قيام ۱۹ دي در قم صورت گرفت:

توليد نرم افزار چند رسانه ای قیام قم

قم نيوز : قم نگار: همزمان با سالگرد قيام ۱۹ دي در قم، نرم افزار چند رسانه ای قیام قم تولید شد.
توليد نرم افزار چند رسانه ای قیام قم
به گزارش قم نگار، مديرفناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر استان قم در گفتگو با خبرنگار قم نگار گفت: با توجه به منویات مقام عظمای ولایت در دیدار با مردم قم در سنوات گذشته به اهمیت و زنده نگهداشتن قیام خونین ۱۹ دی اشاره شده است،

موسسه اعتباری کوثر استان قم بر آن شد تا در جهت پاسداری و زنده نگهداشتن قیام ۱۹دی، نرم افزار چند رسانه ای «قیام قم» را به پیشگاه مقدس ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر این قیام که از اولین ستارگان درخشان انقلاب اسلامی هستند هدیه نماید.

وي در خصوص این نرم افزار اشاره کرد: حدود ۱۵ روز پیش تصمیم بر تولید این نرم افزار گرفته شد.


این نرم افزار شامل کلام بزرگانی چون حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در دیدارهایی که با مردم استان قم در سنوات گذشته اتفاق افتاده بود و سخنان سایر علما و مراجع و همچنین خاطرات روز ۱۹ دی نیز می باشد.

نيلوفر بنی هاشمی با اشاره به اینکه این نرم افزار شامل گنجینه هایی از تصاویر و اشعار انقلابی و گزیده ایی از کتاب های در خصوص ۱۹ دی می باشد خبر داد.

وي به امکان استفاده از این نرم افزار بر روی گوشی های همراه آندرویدی اشاره نمود و افزود که این نرم افزار به صورت رایگان در بازار در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

مديرفناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر استان قم گفت: CD اين برنامه سال گذشته با حضور معاون رئيس جمهور و استاندار قم و جمعي از مسولين رونمايي شد و با توجه به استفاده گسترده مردم از تلفن همراه اين موسسه برآن شد تا جهت دسترسي آسانتر هموطنان نرم افزار اندرويد را نيز توليد نمايد .


انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb09bf.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما