شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : 36995
رئیس هیئت فوتبال استان قم خبر داد

اعزام فوتبالیست قمی به اردوی آماده‌سازی قطر

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال استان قم از قرار گرفتن نام فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی نونهالان کشورمان برای حضور در اردوی آماده‌سازی خارج از کشور خبر داد.
اعزام فوتبالیست قمی به اردوی آماده‌سازی قطر
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی اظهار کرد: بعد از تثبیت شدن جایگاه نماینده فوتبال قم در ترکیب تیم ملی جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، اکنون یک فوتبالیست دیگر به نمایندگی از قم برای حضور ثابت در تیم ملی نونهالان انتخاب شده است.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال رده سنی نونهالان کشورمان خود را با حضور نخبه‌های این رده سنی از استان‌های مختلف برای حضور موفق در مسابقات فوتبال رده سنی زیر ۱۴ سال آسیا آماده می‌کند و خوشحالم که از قم نیز یک نماینده عضو این تیم است.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در ادامه با اشاره به دعوت فدراسیون فوتبال قطر از تیم ملی نونهالان کشورمان، ابراز کرد: در ترکیب تیم ملی فوتبال نونهالان برای حضور در این کشور و اردوی تیم ملی صادق محمدزاده فوتبالیست نونهال قم نیز حضور دارد.

وی یادآور شد: ‌تیم ملی نونهالان کشورمان با دعوت فدراسیون فوتبال قطر برای برپایی اردوی آماده‌سازی و یک دیدار دوستانه با تیم ملی نونهالان قطر عازم این کشور شده و بر همین اساس بازیکنانی از ۱۱ استان کشور برای همراهی این تیم انتخاب شده‌اند.

بهرامی با بیان اینکه صادق محمدزاده از قم در تمامی اردوهای انتخابی و آماده‌سازی تیم ملی نونهالان کشورمان حضور داشته است، عنوان کرد: برای همراهی تیم ملی کشورمان در این اردو بازیکنانی از استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، گلستان، خراسان‌رضوی، مازندران، خوزستان،‌ کرمان، اصفهان، تهران، قم و سمنان انتخاب شده‌اند.

وی بیان کرد: مهدی سیدی از آذربایجان شرقی، آیت محمدی از یزد، محمدرضا کیانی از گلستان،‌ علیرضا رجبی از خراسان‌رضوی، شروین رضایی از مازندران، ایلیا بحرینی، حسین شاهوردی و علیرضا باویه از خوزستان و علیرضا اسدآبادی از کرمان در این اردو تیم ملی را همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: همچنین یاسین سلمانی از اصفهان، محمدرضا باقری، امیر محمدی، سیدپوریا تیموری، علی ضرونی و حسین نخودکار از تهران، صادق محمدزاده از قم و علی شرافت از سمنان دیگر ملی‌پوشان اعزامی به کشور قطر محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: هدایت تیم ملی فوتبال رده سنی نونهالان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۴ آسیا را طهماسبی‌زاده بر عهده دارد و تیم ملی پس از برگزاری اردوی آماده‌سازی و یک دیدار دوستانه با تیم ملی نونهالان قطر، ‌تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کند.

بهرامی در ادامه به حضور یک بازیکن از صبای قم در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان اشاره و بیان کرد: نیما داغستانی بازیکن مستعد و آینده‌دار تیم‌های فوتبال امید و بزرگسالان صبا نماینده قم در اردوی تیم ملی جوانان است و پس از اینکه تیم ملی را در مقدماتی جوانان آسیا نیز همراهی کرد یکی از اعضای تیم ملی کشورمان در مسابقات مرحله نهایی جوانان قاره کهن نیز خواهد بود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbs9bf.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما