چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 49838
منبع : خبرگزاری مهر
برای نخستین بار؛

تیم هاکی بانوان قم در لیگ برتر شرکت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت هاکی استان قم از نخستین حضور تیم هاکی بانوان قم در لیگ برتر هاکی خبر داد.
تیم هاکی بانوان قم در لیگ برتر شرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز، جعفر جعفری مجد اظهار داشت: از دو روز گذشته اولین جلسه تمرین تیم بانوان هاکی قم با مربیگری نیلوفر عبدی سرمربی تیم ملی هاکی بانوان آغاز شده است و به دنبال تحول اساسی در حوزه هاکی بانوان در قم هستیم.

وی افزود: نیلوفر عبدی مربی سابق تیم هاکی ایلام و نایب رئیس هیئت هاکی استان ایلام بوده که مسئولیت مربیگری تیم ملی را بر عهده دارد و حضور وی در قم می‌تواند از نظر آموزشی اتفاقات خوشی را برای هاکی بانوان قم رقم بزند ضمن این که زهرا بنی هاشمی نیز به سمت نایب رئیسی هیئت هاکی قم منصوب شده است.

رئیس هیئت هاکی استان قم گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون هاکی، قرار است قم امسال برای نخستین بار در تاریخ حیات رشته هاکی در قم، در لیگ برتر هاکی زنان کشور تیم داشته باشد.

جعفری مجد بیان داشت: علاوه بر این در بخش پایه نیز وارد کار شده‌ایم و قرار است در مسابقات هاکی دختران زیر ۱۶ سال کشور نیز شرکت کنیم و این می‌تواند شروع خوبی برای توسعه هاکی بانوان در قم باشد.

وی عنوان کرد: مسابقات هاکی بانوان کشور طبق اعلام فدراسیون اواخر مردادماه برگزار می‌شود و ما در حال حاضر حدود ۳۰ نفر ورزشکار زن داریم که مشغول به فعالیت در هاکی هستند و همه این نفرات پس از ساماندهی وضعیت هیئت هاکی و دوره جدید فعالیت کادر آن جذب شدند.

رئیس هیئت هاکی استان قم تصریح کرد:  علاقمندان به آموزش در رشته هاکی می‌توانند برای ثبت نام به دفتر هیئت در مجموعه ورزشی شهید حیدریان مراجعه کنند ضمن این که تمرینات ما در ۲ سالن سرپوشیده حضرت علی اکبر در خیابان دانیال و سالن حضرت ابوالفضل در منطقه امام زاده ابراهیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbwwba.rhb9fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما