پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 36950
دبیر هیئت کشتی استان قم خبر داد

انتخاب 4 فرنگی‌کار قم برای مسابقات جوانان آسیا

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم از انتخاب چهار فرنگی‌کار استان قم برای حضور در اردوی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خبر داد.
انتخاب 4 فرنگی‌کار قم برای مسابقات جوانان آسیا
احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: زمان زیادی به برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا باقی نمانده و برای اینکه تیم‌ کشورمان در این مسابقات حضور موفقی داشته باشد با تمام توان مشغول انجام کارهای آماده‌سازی خود است.

وی ادامه داد: سال قبل در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا که در دهلی‌نو پایتخت هندوستان برگزار شد، از بین نخبه‌های کشتی قم تنها محمدجواد رضایی در وزن ۴۶ کیلوگرم به عنوان یکی از اعضای تیم ملی نوجوانان ایران به میدان رفت و مدال نقره گرفت.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: همچنین سال گذشته در مسابقات قهرمانی جوانان جهان یک نماینده از هیئت کشتی قم حضور داشت و این کشتی‌گیر مهدی ابراهیمی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم به میدان رفت و تجربه بسیار خوبی برای حضور موفق در مسابقات آسیایی و جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد.

وی تصریح کرد: اکنون چهار فرنگی‌کار قم در رده سنی جوانان از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان به اردو دعوت شده‌اند تا در اردوی تیم ملی توانمندی‌های خود را به خوبی نشان داده و عضو تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان شوند.

رضایی افزود: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران از روز بیست و هشتم بهمن‌ماه در خانه کشتی شماره دو تهران آغاز می‌شود و چهار فرنگی‌کار قم برای حضور در این اردو از سوی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران فراخوانده شده‌اند.

وی عنوان کرد: بعد از حضور خوب و موفق فرنگی‌کاران جوان کشورمان در مسابقات بین‌المللی جام نیکولا پتروف بلغارستان، ملی‌پوشان به استراحتی چند روزه رفتند و بار دیگر از این هفته تمرینات خود را زیر نظر رضا سیم‌خواه سرمربی تیم ملی از سر می‌گیرند.

دبیر هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه اردوی ملی‌پوشان جوان ایران از بیست و هشتم بهمن تا هشتم اسفندماه در جریان خواهد بود، ابراز کرد: در جام نیکولا پتروف بلغارستان که پیش از این اردو برگزار شد مهدی ابراهیمی از قم نیز حضور داشت و به مدال طلا رسید.

وی اضافه کرد:‌ اکنون مهدی ابراهیمی در کنار سه نماینده دیگر کشتی فرنگی استان قم یعنی علیرضا نجاتی، مهدی قادری و مهدی ابراهیمی به اردوی جدید تیم ملی دعوت شده‌اند تا با تمام توان خود را برای پیکارهای قهرمانی آسیا آماده کنند.

رضایی اظهار کرد: علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۴ به عنوان فرنگی‌کار وزن ۵۰ کیلوگرم، مهدی مرادحاصلی و مهدی قادری به عنوان فرنگی‌کاران افتخارآفرین قم در مسابقات قهرمانی کشور در وزن ۶۰ کیلوگرم و مهدی ابراهیمی قهرمان جوانان ایران در سال‌های ۹۳ و ۹۴ و قهرمان بزرگسالان ایران در سال جاری، به عنوان کشتی‌گیر وزن ۷۴ کیلوگرم در این مرحله از اردوی تیم ملی جوانان حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccxoq1.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما