چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : 47526
منبع : خبرگزاری فارس
فوتسال بانوان باشگاه‌هاي كشور

ماهان‌تنديس قم از متين فرخ‌شهر پذيرايي مي‌كند

قم نيوز : قم نیوز: بانوان فوتساليست تيم ماهان‌تنديس قم در دومين مسابقه خود از مرحله پاياني رقابت تيم‌هاي مدعي صعود به ليگ دسته اول فوتسال زنان ايران برابر متين فرخ‌شهر صف‌آرايي مي‌كنند.
ماهان‌تنديس قم از متين فرخ‌شهر پذيرايي مي‌كند
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال بانوان ماهان‌تندیس قم بعد از کسب پیروزی در نخستین بازی خود از مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتسال برابر تیم پارس قزوین، این هفته در دومین مسابقه برابر تیم متین فرخ‌شهر قرار می‌گیرد.

این دیدار از مرحله پایانی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور در حالی برگزار می‌شود که چهار تیم در این مرحله حضور دارند و به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا رده‌بندی نهایی آنها برای حضور در مسابقات فصل 1396 لیگ دسته اول زنان ایران مشخص شود.

نماینده فوتسال قم روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه در حالی برابر تیم متین فرخ‌شهر قرار می‌گیرد که هفته قبل در نخستین مسابقه خود به میزبانی میزبانی سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برابر تیم پارس قزوین با یک نتیجه پرگل به برتری دست یافت تا با سه امتیاز مدعی قهرمانی این رقابت‌ها باشد.

در مسابقه ماهان‌تندیس قم و پارس قزوین که در حضور پرتعداد دختران و بانوان علاقمند به فوتسال در قم به انجام رسید، تیم ماهان‌تندیس قم در پایان دیداری که 10 بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت با نتیجه پرگل 6 بر 4 میهمان خود را شکست داد تا سه امتیاز با ارزش از این بازی کسب کند.

ماهان‌تندیس قم در مسابقه قبل خود با ترکیب مریم دست‌پاک، زهرا قربانی، مریم محمدزاده، فرنیا شمس‌نیک، هانیه الهامی‌نیا، اسما جعفری، فهیمه عباسی، زهرا زندیان، نسترن خانی، فرشته امینی، یاسمن ادینی، هستی ابراهیمی، کمند ریاحی و الهه خداوردی در میدان حاضر شد.

این در حالی است که سرمربیگری ماهان‌تندیس قم را الهام باباطاهری انجام می‌دهد و در جدال با پارس قزوین زهرا قربانی سه بار، هانیه الهامی‌نیا دو بار و مریم محمد زاده یک بار برای این تیم گلزنی کردند تا نماینده قم عصر هفتمین روز اردیبهشت ماه با خیالی آسوده در گام دوم میزبان و پذیرای تیم متین فرخ‌شهر باشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcd9k0o.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما