جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 47571
منبع : خبرگزاری فارس
مشاور شهردار قم مطرح کرد

واگذاري مركز تجاري سالاريه در ازاي بدهي‌هاي شهرداري

قم نيوز : قم نیوز: مشاور عالي شهردار قم از واگذاري مركز تجاري سالاريه در ازاي بدهي‌هاي شهرداري به يكي از بانك‌هاي كشور خبر داد.
واگذاري مركز تجاري سالاريه در ازاي بدهي‌هاي شهرداري
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن نصیری با بیان اینکه شهرداری قم به یک بانک عامل ۸۵۰ میلیارد تومان تا مهر سال گذشته بدهی داشت، اظهار کرد: با پیگیری‌های لازم موفق شدیم با تهاتر دو مورد از املاک بخشی از این بدهی‌ها را تسویه کنیم.

مشاور عالی شهردار قم اضافه کرد: شهرداری قم در مرحله نخست ۴۶۰ میلیارد تومان از بدهی‌ها را با واگذاری مرکز سالاریه که یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی بود، تهاتر کرد.

نصیری با اشاره به اینکه در پروسه مرکز تجاری سالاریه بانک فرآیند بسیار پیچیده‌ای را پیش روی شهرداری قرار داد و مسأله قیمت‌گذاری بسیار پیچیده شد، گفت: بعد از یک پروسه طولانی که توافق بر سر قیمت ایجاد شد، مدیرعامل بانک تغییر کرد و مدیرعامل جدید نظر دیگری راجع به این تهاتر داشت که حل این مشکل هم با تلاش رئیس مجلس پیگیری شد.

وی افزود: تعدادی از مغازه‌های میدان بزرگ امام خمینی (ره) هم به بانک معرفی شد که کارشناسی انجام شده و روند اداری به اتمام رسیده است که متن حقوقی از سوی بانک تدوین شده و به دست شهرداری خواهد رسید تا شهرداری هم ویرایش خود را اعمال کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdfk0o.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما