شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 50000
منبع : خبرگزاری فارس
با برگزاری 2 مسابقه نیمه نهایی

فینالیست‌های جام شهید سراجی قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: دو تیم صعود کننده به مسابقه پایانی رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهید سراجی قم با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.
فینالیست‌های جام شهید سراجی قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، دومین جام معتبر فوتسال قم در شب‌های ماه مبارک رمضان نیز با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی خود بین تیم‌های نبرد با مبلمان یزدی و هیات فاطمه الزهرا (س) با چرم وحید فینالیست‌های خود را برای تعیین تیم قهرمان این دوره شناخت.

این در حالی است که از جمع تیم‌های شرکت کننده در مسابقات امسال، سرانجام این چهار تیم در مرحله نیمه نهایی با عنوان یادواره شهید سراجی قم به میزبانی سالن چند منظوره مجموعه فرهنگی ورزشی مریم منطقه آذر قم و برابر دیدگان جمع زیادی از علاقمندان به فوتسال برای صعود به فینال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در حضور پرتعداد قمی‌های علاقمند به فوتسال به ویژه نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان منطقه آذر قم، نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های مبلمان یزدی و نبرد به انجام رسید، مسابقه‌ای که جذاب، تماشایی و پرگل بود و در آن 9 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.

در این دیدار نزدیک و نفس‌گیر این فوتسالیست‌های تیم مبلمان یزدی بودند که با نتیجه پنج بر چهار حریف خود را شکست داد و نخستین تیم صعود کننده به مسابقه پایانی رقابت‌های جام رمضان فوتسال یادواره شهید سراجی قم لقب گرفتند و منتظر دیگر تیم‌ این مرحله و حریف خود در فینال ایستادند.

اما دومین بازی مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات بین تیم‌های چرم وحید و هیات فاطمه الزهراء (س) نیز مسابقه پرگل و جذابی بود و در آن 6 گل به ثمر رسید اما فوتسالیست‌های تیم هیات با نتیجه چهار بر دو حریف خود تیم چرم وحید را بردند و حریف تیم مبلمان یزدی در دیدار نهایی شدند.

در حالی که این رقابت‌ها چند سالی است به میزبانی سالن مریم برگزار می‌شود، علاقمندان به فوتسال می‌توانند شنبه شب سوم تیر ماه با حضور مجدد در این سالن از ساعت 23 نظاره‌گر مسابقه پایانی برای تعیین تیم قهرمان بین تیم‌های هیات فاطمه الزهراء (س) و مبلمان یزدی باشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdce778n.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما