يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 41352
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد

تلاش برای شفاف‌سازی نظام مالیاتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: با توجه به اینکه ارائه فاکتورهای سوری تخلف بوده و جزای قانونی مشخصی دارد به دنبال شفاف‌سازی نظام مالیاتی هستیم.
تلاش برای شفاف‌سازی نظام مالیاتی در قم
به گزارش قم نیوز، مجید آوری‌فرد در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی متناسب با نیاز تولیدکنندگان نیست، اظهار کرد: بانک مرکزی باید بسته قابل عرضه‌ای برای نیازهای تولیدکنندگان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای بزرگ صنعتی عملکرد هزینه‌ای سنگینی دارند، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانک‌ها با اشخاص حقوقی و حقیقی باید اصلاح شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از وجود 2 هزار میلیارد تومان منابع آزاد در قم یاد کرد و گفت: اکنون با توجه به اینکه ارائه فاکتورهای سوری تخلف بوده و جزای قانونی مشخصی دارد به دنبال شفاف‌سازی نظام مالیاتی بوده و این نظام باید باید سوختی‌ها و هزینه‌های غیرقابل قبول واحدهای تولیدی را در محاسبات خود مورد توجه قرار دهد تا عملکرد واقعی در این حوزه مشاهده شود.

وی با تاکید بر اینکه سه درصد ارزش افزوده به 9 درصد افزایش پیدا کرده است، مطرح کرد: بر اساس مصوبات مطرح شده برای استمرار طرح ارزش افزوده، فروشگاه‌ها باید به صندوق مکانیزه متصل شوند اما تاکنون این زیرساخت فراهم نشده است به همین علت نرخ‌ها باید کاهش یابد و عملکرد نظام مالیاتی با شفافیت دنبال شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcewx8e.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما