شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 52506
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌‌‌‌ گلف استان قم خبر داد

برگزاری 3 انتخابی گلف مردان در قم / تجلیل از بانوی محجبه گلف قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌‌‌‌ گلف استان قم از برگزاری سه پیکار انتخابی برای اعزام بهترین‌های گلف قم به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
برگزاری 3 انتخابی گلف مردان در قم / تجلیل از بانوی محجبه گلف قم
به گزارش قم نیوز، رضا دلاوری در قم، اظهار کرد: نخستین رقابت از سه پیکار انتخابی پیش‌بینی شده برای شناخت ترکیب تیم اعزامی مینی‌گلف مردان قم به مسابقات قهرمانی مینی‌گلف کشور در زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید.

وی ادامه داد: در پایان نخستین انتخابی تیم مینی‌گلف استان قم مجید کربلایی با اسکور 101 بالاتر از سایر رقبای خود در صدر ایستاد، علی منفرد با اسکور 119 و محمدفرزاد امیدنیا با اسکور 123 به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند و حسام هاشمی با اسکور 125 چهارم شد، ضمن اینکه محمد مولوی و سعید صفرپور پنجم و ششم شدند.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ گلف استان قم سپس به نتایج دومین مسابقه انتخابی مینی‌گلف مردان قم اشاره و بیان کرد: دومین انتخابی نیز در زمین مینی‌گلف مجموعه شهید حیدریان قم برگزار شد و پس از سه راند مسابقه مجید کربلایی با اسکور 99، علی منفرد با اسکور 106 و محمد مولوی با اسکور 108 اول تا سوم شدند.

وی یاد آور شد: همچنین سیدحسام‌الدین هاشمی و فرهاد فاتح در انتخابی دوم با اسکور 114 سوم و چهارم شدند و عنوان ششم با 121 اسکور به محمد عالی‌پناه رسید، ضمن اینکه آخرین مسابقه برای شناخت ترکیب نهایی تیم اعزامی مردان قم به مینی‌گلف قهرمانی کشور امروز برگزار می‌شود.

دلاوری به حضور بانوان گلف باز قم در رقابت‌های قهرمانی ایران نیز اشاره و بیان کرد: این مسابقات در رده‌های سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال به میزبانی تهران و در زمین‌های گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و گلف‌بازان قم نیز به مصاف حریفان خود رفتند.

وی با بیان اینکه تیم هیأت‌‌‌‌‌ گلف استان قم متشکل از سمانه سعادتی، مهسا یزدانی‌فرد، راحله لطفی و فاطمه ضرغام در این رقابت‌ها حضور یافت، در پایان اظهار کرد: در این مسابقات تیم‌هایی از استان‌هایی نظیر تهران، خوزستان، لرستان، اصفهان، مرکزی، گلستان، مازندران، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین و همدان حضور داشتند.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ گلف استان قم در پایان به تجلیل از بانوی محجبه گلف قم اشاره و بیان کرد: در مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات گلف قهرمانی بانوان کشور با حضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین رئیس فدراسیون گلف از سه بانوی محجبه گلف استان‌های مختلف کشور توسط کمیته فرهنگی فدراسیون تجلیل شد که از قم خانم سمیه بهزادی‌نژاد در این تجلیل حضور داشت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch-mnm.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما