يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 51228
منبع : خبرگزاری فارس
با رقابت 12 تیم صورت گرفت

آغاز لیگ فوتسال نوجوانان قم با پیروزی مدعیان قهرمانی

قم نيوز : قم نیوز: دوره جدید رقابت‌های لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم با پیروزی تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی رسما آغاز شد.
آغاز لیگ فوتسال نوجوانان قم با پیروزی مدعیان قهرمانی
به گزارش قم نیوز، در رقابت‌های فصل 1396 لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم تعداد 12 تیم حضور دارند و طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال این استان برای کسب عنوان قهرمانی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

نخستین هفته این رقابت‌ها با انجام 6 بازی در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم به انجام رسید و در یکی از بازی‌های جذاب، تیم آتلیه‌طهران برابر مهدی‌یار با نتیجه چهار بر دو به برتری رسید در حالی که حسین نصیری دو گل، رضا نجفی و حسن تاجر برای آتلیه‌طهران و سیدعلی سجادی و امیررضا حسن‌نژاد برای مهدی‌یار گلزنی کردند.

الوند با نتیجه سه بر دو از سد المپیاد عبور کرد، در شرایطی که نیمه نخست این دیدار با حساب دو بر یک به نفع المپیاد تمام شد ولی سه امتیاز به تیم الوند رسید، گلزنان این دیدار نیز مجید حجتی‌زاده و ابوالفضل حقیقت نیکو برای المپیاد و حمید قنبری دو گل و امیرحسین حیدری برای الوند بودند.

در مسابقه تیم‌های شهید رییس کرمی و مرصاد، تیم با سابقه و قدیمی شهید رئیس کرمی با دو گل از امیر فصیح و یک گل از علیرضا حکیمی به پیروزی قاطع سه بر صفر دست یافت تا این تیم از همین هفته نخست خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها معرفی کند.

پرگل‌ترین بازی هفته را تیم‌های منتظران و اعتماد ملی برگزار کردند، دیداری که در آن هفت گل به ثمر رسید و در نهایت تیم منتظران به برتری قاطع 6 بر یک رسید، در این مسابقه محمدامین حاجی برای اعتماد ملی و سجاد احمدی سه گل، حسین فهیمی دو گل و امیرحسین رستمی یک گل برای منتظران زدند.

در مصاف تیم‌های ذاکر و نبرد نیز 6 گل به ثمر رسید اما در پایان این تیم فوتسال ذاکر از تیم‌های با سابقه فوتسال قم بود که با نتیجه پرگل چهار بر دو صاحب برتری شد، در این بازی محمد سیفی دو گل، امیرحسین حاجیان و سعید فرهاد برای ذاکر  و امیرحسین خوش‌لهجه و سهیل قنبری برای نبرد گلزنی کردند.

در مصاف تیم‌های انصار و آرش هم 6 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و این فوتسالیست‌های تیم مدعی آرش بودند که 6 بر صفر حریف خود را بردند، در شرایطی که محسن بیات دو گل، عرفان شریفی دو گل، مهدی ساریج‌لو و سیدمهدی موسوی گل‌های انصار را به ثمر رساندند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch6inm.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما