سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 41418
منبع : خبرگزاری تسنیم
شهردار قم:

۳۰ بوستان جدید در قم احداث می‌شود/راه‌اندازی ۸ پروژه شهری تا پایان سال

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از احداث ۳۰ بوستان جدید و راه‌اندازی هشت پروژه شهری تا پایان سال در شهر قم خبر داد.
۳۰ بوستان جدید در قم احداث می‌شود/راه‌اندازی ۸ پروژه شهری تا پایان سال
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی سقائیان نژاد در حاشیه مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری برنامه نهضت آسفالت در قم آغاز شده و برنامه داریم تا پایان سال تمام محلات قم را تعویض روکش آسفالت کنیم که قریب به 200 هزار تن آسفالت در سطح معابر قم پخش خواهد شد.

وی به احداث 30 بوستان جدید در شهر قم اشاره کرد و گفت: مباحث زیست‌محیطی از اهمیت ویژه‌ای در قم برخوردار است که با توجه به اختصاص پساب فاضلاب برنامه‌های جدی‌ای برای توسعه فضای شهر در استان داریم.

شهردار قم اجرای کمپ‌های زائر، خرید اتوبوس‌های جدید و بهبود ورودی شهر در قسمت جعفریه را ازجمله اقدامات شهرداری دانست و افزود: تا پایان سال هشت پروژه بزرگ شهری در قم راه‌اندازی می‌شود.

وی بابیان اینکه تا پایان شهریورماه پل میثم به‌منظور کاهش مشکلات مردم منطقه افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: قرار است تقاطع غیرهم‌سطح 15 خرداد تا اوایل آذرماه به بهره‌برداری برسد و از امروز باید روزشمار این پروژه نصب می‌شده تا مردم دقیقاً در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گیرند.

سقائیان نژاد ادامه داد: رمپ و لوپ پل 9 دی و تونل غدیر،تقاطع غیر هم‌سطح محمود نژاد و فاز دوم بلوار مرجعیت تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.

وی به فعال شدن خط B متروی قم اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر وزیر اقتصاد به چین بحث ردیف فاینانس متروی قم گنجانده‌ شده و شهرداری در نظر دارد با واردکردن چهار رام قطار در بخش مترو تا پنج سال آینده نیازها را تأمین کند.

شهرداری قم از نهایی شدن مذاکرات با دو هتل ساز در قم خبر داد و عنوان کرد: مراحل نهایی طراحی باغ پرندگان قم در حال انجام است و مذاکراتی با سرمایه‌گذاران آکواریوم شهری قم نیز در حال انجام است و به‌زودی به سرانجام می‌رسد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch6knk.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما