يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 46512
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم خبر داد

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت‌الله بروجردی از ابتدای سال

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت‌الله بروجردی در ابتدای سال 96 خبر داد.
آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت‌الله بروجردی از ابتدای سال
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان نژاد شنبه شب در دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لایحه دو فوریتی شهرداری برای اخذ مجوز از شورای شهر برای پیگیری اجرای تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی اظهار کرد: فاز اول و دوم این پروژه اجرایی شده و باید بلافاصله برای جلوگیری از تداخل دو محور به دنبال اجرای تقاطع غیرهمسطح باشیم.

وی با تاکید بر ظرفیت ویژه تکمیل بلوار آیت‌الله بروجردی برای تکمیل رینگ سوم ترافیکی شهر خاطرنشان کرد: با اخذ این مصوبه به دنبال این هستیم که بلافاصله جذب پیمانکار کرده و از ابتدای سال 96 کلنگ احداث تقاطع غیر همسطح را به زمین بزنیم.

شهردار قم با تاکید بر اینکه افق یک ساله برای اجرای تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی پیش‌بینی خواهد شد گفت: همراه با اتمام پروژه آیت‌الله بروجردی سعی داریم به سرعت پروژه تقاطع غیرهمسطح را نیز تکمیل کرده و تسهیل در عبور و مرور مردم داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در بودجه سال 96 پیش‌بینی منابع مالی این پروژه شده است افزود: ردیف بودجه این پروژه در سال 96 دیده شده و از آنجاییکه اجرا در 96 است مشکلی ایجاد نمی‌کند.

سقائیان‌نژاد افزود: این مصوبه کمک می‌کند که ابتدای سال آن را اجرایی کنیم و تا پایان سال آن را اتمام برسانیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchimnk.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما