جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 46487
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ کاراته استان قم خبر داد

آموزش ستاره کاراته قم براي كاراته‌كاهاي هندي

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ کاراته استان قم گفت: ستاره درخشان و پرافتخار کاراته قم به منظور حضور در یک سمینار آموزشی این رشته راهی کشور هند شد.
آموزش ستاره کاراته قم براي كاراته‌كاهاي هندي
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار، اظهار کرد: امیر مهدی‌زاده بدون تردید در یک دهه اخیر ستاره درخشان کاراته استان قم و کشورمان در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی اعم از پیکارهای بین‌المللی، آسیایی و جهانی این رشته ورزشی بوده است.

وی ادامه داد: مهدی‌زاده دارنده مدال‌ طلای سال‌های 2012 پاریس فرانسه و 2016 لینز اتریش و همچنین نشان برنز سال 2014 برمن آلمان از مسابقات کاراته قهرمانی جهان است و مدال طلای کاراته بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی و نشان طلای کاراته قهرمانی مردان آسیا در سال 2015 را در کارنامه دارد.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم اضافه کرد: در تمام ادوار مسابقات جهانی کاراته تا کنون 6 نشان طلا نصیب کاراته ایران شده است که سهم مدال سهم کاراته‌کاهای قم بوده و امیر مهدی‌زاده به تنهایی دو مدال طلا و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در کارنامه دارد و افتخار ما قمی‌ها محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهدی‌زاده بعد از درخشش در مسابقات جهانی 2016 و کسب دومین طلای جهانی خود، اکنون آرام آرام باید آماده حضور موفق در مسابقات کاراته بازی‌های آسیایی 2017 جاکارتای اندونزی شود و بعد از آن استارت شرکت در المپیک 2020 را بزند.

برخوردار تصریح کرد: خوشبختانه با موافقت شورای جهانی المپیک، رشته ورزشی کاراته نیز به رشته‌های حاضر در بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک اضافه شده و از سال 2020 که المپیک در توکیو ژاپن برگزار می‌شود،‌ کاراته وارد این رقابت‌ها می‌شود و امیدوار به حضور مهدی‌زاده در این رویداد بزرگ هستیم.

وی بیان کرد: مهدی‌زاده که بعد از موفقیت در مسابقات جهانی 2016 از نعمت بزرگ فرزند نیز برخوردار شده، امسال در سوپر لیگ کاراته ایران به میدان نرفت اما به دلیل جایگاه، اعتبار و عنوان‌های ارزشمندی که در این رشته کسب کرده از سوی فدراسیون کاراته هند برای تدریس در یک سیمنار آموزشی دعوت شده است.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم عنوان کرد: مهدی‌زاده به دعوت مسوولان فدراسیون کاراته هند راهی این کشور شده و قرار است در مدت زمان حضور در این کشور یک دوره سمینار آموزشی برای کاراته‌کاهای هندی برگزار کند، ضمن اینکه با حضور مهدی‌زاده تمرینات ویژه‌ای برای ملی‌پوشان این کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciy5a5.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما