سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 34355

دوازدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: دوازدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن شامگاه سه‌شنبه با حضور مراجع تقلید و علما در بیت علامه طباطبایی برگزار می‌شود.
دوازدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، هم‌زمان با سی و پنجمین سال روز ارتحال علامه طباطبایی مفسر قرآن کریم و صاحب کتاب تفسیر المیزان دوازدهمین همایش تفسیرى قرآن با حضور مراجع تقلید و علما در قم برگزار می‌شود.

این همایش با همکارى مجمع عالى تفسیر قرآن از امشب به‌مدت ۳‌شب و با حضور مراجع معظم تقلید و علماو مفسران قرآن کریم برگزار مى‌شود.

در نخستین شب از این مراسم که امشب برگزار می‌شود آیت‌الله نورى همدانى مرجع تقلید شیعیان و آیت‌الله حسینى بوشهرى مدیر حوزه‌هاى علمیه سخنرانی می‌کنند.

در شب دوم دوازدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم آیت‌الله جوادى آملى و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین فرخ‌فال مدیر حوزه علمیه قم سخنرانی می‌کنند.

در آخرین شب این همایش که شامگاه پنج‌شنبه برگزار می‌شود آیت‌الله جعفر سبحانی مرجع تقلید شیعیان و آیت‌الله یزدى رئیس مجلس خبرگان رهبرى سخنرانی می‌کنند.

همچنین قرار است تا در این همایش قرآنى از تلاش‌هاى مرحوم آیت‌الله مؤیدى قمى رئیس مجمع عالى تفسیر قران که با جنایت رژیم آل سعود در فاجعه منى به درجه رفیع شهادت نائل شد تجلیل شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjitet.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما