شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 50005
منبع : خبرگزاری فارس
در بازگشت از مسابقات جهانی صورت گرفت

پاداش یک میلیونی براي ملی‌پوش قم در دوومیدانی کارگران جهان

قم نيوز : قم نیوز: ملی‌پوش دوومیدانی استان قم در بازگشت از مسابقات جهانی کارگران پاداشی یک میلیون تومانی به پاس کسب سه مدال از این رقابت‌ها در یافت کرد.
پاداش یک میلیونی براي ملی‌پوش قم در دوومیدانی کارگران جهان
به گزارش قم نیوز، تنها نماینده ورزش قم در مسابقات جهانی کارگران ورزشکاری از رشته دوومیدانی به نام رضا ملک‌پور بود که توانست در این پیکارها دومین ورزشکار موفق اعزامی ایران لقب گرفته و سه مدال با ارزش طلا و نقره را برای ورزش قم به ارمغان بیاورد.

این در حالی است که حدود پنج هزار ورزشکار کارگر از کشورهای مختلف در مسابقات جهانی 2017 کارگران حضور یافته و در شهر ریگا کشور لتونی برای کسب عناوین برتر رشته‌های مختلف با یکدیگر رقابت کردند و رضا ملک‌پور در رشته دوومیدانی موفق به کسب سه مدال شامل دو طلا و یک نقره شد.

در شرایطی که ورزشکاران ایرانی در قالب 19 تیم به نمایندگی از 11 رشته ورزشی در دو بخش تیمی و انفرادی این بازی‌ها حضور داشتند، رضا ملک‌پور در رشته‌های 400 متر با مانع، 400 متر آزاد و 4 در 400 متر امدادی تیمی موفق به کسب سهم مدال با ارزش این دوره شد.

در رشته 400 متر با مانع پیکارهای دوومیدانی پنجمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگران، رضا ملک‌پور رکورد 53 ثانیه و 14 صدم ثانیه را به ثبت رسانده و با ایستادن بر سکوی نخست موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این دوره از رقابت‌ها شد.

ملی‌پوش دوومیدانی استان قم که سال گذشته یکی از شانس‌های کسب سهمیه المپیک برزیل بود، در رشته 400 متر آزاد به نشان نقره دست یافت و در رشته 4 در 400 متر امدادی نیز نیز به همراه دیگر ملی‌پوشان ایرانی بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای دیگری را کسب کرد.

تمام این موفقیت‌ها در حالی نصیب ملک‌پور شد که وی به دلیل تاخیر در روادید خروج از کشور، از کاروان اعزامی ایران جا مانده و با هزینه شخصی و به صورت انفرادی به سختی خود را به شهر ریگای لتونی رسانده و به صورت شخصی نیز از این کشور به ایران بازگشته است.

همه این اتفاقات در بازگشت قهرمان ارزنده دوومیدانی قم از مسابقات جهانی کارگران تنها با پاداش یک میلیون تومانی از سوی اداره کل کار و امور اجتماعی استان قم همراه بود و اداره کل ورزش و جوانان استان قم هنوز پاداشی برای این ورزشکار موفق در نظر نگرفته است.

در آیین استقبال از رضا ملک‌پور در بازگشت از مسابقات جهانی کارگران، خانواده این ورزشکار موفق و چند تن از مسوولان ادارات کل ورزش و جوانان و کار و امور اجتماعی استان قم حضور داشتند و این قهرمان ارزنده ورزش قم را تا منزل خود همراهی کردند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjiyei.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما