دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 46541
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي 18 و 19 اسفند ماه صورت مي‌گيرد

رويارويي تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و عراق در قم

قم نيوز : قم نیوز: تيم‌هاي ملي فوتسال كشورهاي ايران و عراق در راه حضور پرقدرت در مسابقات 2017 قهرماني آسيا روزهاي پاياني اسفند دو ديدار به ميزباني شهر قم برابر يكديگر برگزار مي‌كنند.
رويارويي تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و عراق در قم
به گزارش قم نیوز، در حالی که بازی‌های فوتسال 2017 قهرمانی آسیا مهمترین میدان پیش‌روی تیم‌ ملی فوتسال رده سنی جوانان و امید کشورمان محسوب می‌شود، این تیم از ماه‌ها قبل مشغول آماده‌سازی برای حضور موفق و پرقدرت در این رقابت‌ها است.

تیم ملی فوتسال امید ایران کار خود را برای انتخاب بهترین‌های حال حاضر فوتسال ایران از استعدادیابی زیر نظر مربیان با دانش و مطرح فوتسال ایران نظیر محمد ناظم‌الشریعه و علی صانعی و تعداد دیگری از مربیان استعدادیاب در شهرها و استان‌های مختلف کشور آغاز کرده و اکنون با منتخبی از بهترین‌های رده‌های سنی جوانان و امید آماده اعزام به بازی‌های قهرمانی آسیا می‌شود.

این در حالی است که مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برای نخستین‌بار توسط کنفدراسیون قاره کهن برنامه‌ریزی شده و از سال جاری میلادی یعنی 2017 با حضور تیم‌های مطرح این قاره به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی برگزار می‌شود و ایران به عنوان قدرت اول قاره آسیا به دنبال قهرمانی است.

تیم ملی فوتسال ایران در 14 دوره از بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق به کسب 12 مقام قهرمانی شده و به همین دلیل پرافتخارترین و بهترین تیم قاره به شمار می‌رود و با کسب مقام سوم جام جهانی فوتسال در سال 2016 نخستین تیم آسیایی است که در جمع چهار تیم برتر دنیا قرار گرفته است.

اکنون که تیم ملی رده سنی جوانان و امید ایران با سرمربیگری علی صانعی یکی از بهترین‌های تاریخ فوتسال ایران و سرمربی تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی 2012 آماده نخستین دوره فوتسال قهرمانی جوانان و امید آسیا در سال 2017 می‌شود، این تیم رو به انجام دیدارهای تدارکاتی برای تقویت آمادگی خود آورده است.

به همین منظور دیدارهای دوستانه‌ای با تیم ملی فوتسال عراق برنامه‌ریزی شده و ملی‌پوشان آینده‌دار فوتسال ایران قرار است روزهای 18 و 19 اسفند ماه این دو بازی تدارکاتی را در شهر مقدس قم و در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان این شهر برگزار کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjviex.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما