يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 97202

اخبار ویدیویی قم پنحشنبه 6 خرداد 1400

قم نيوز : اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 6 خرداد 1400 را با اجرای سیدعلی پورطباطبایی ببینید:
 




در اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ ششم خرداد 1400 موارد زیر را با اجرای سیدعلی پورطباطبایی می‌بینید:


 اخبار ویدیویی قم، پنج شنبه 6 خرداد  1400
 
سلام، من سید علی پور طباطبایی هستم. اخبار امروز قم رو با هم مرور می‌کنیم.
 
عدم استقبال از واکسیناسیون در قم /3 شهروند دیگر قربانی شدند
معاون بهداشتی علوم پزشکی قم گفته تنها 40 درصد از گروه‌های هدف در قم تاکنون اقدام به زدن واکسن کرده‌اند استان قم درزمینهٔ اقناع‌سازی مردم با چالش روبه‌رو است. تاکنون فقط 54 درصد از کل واکسن‌های تحویل داده‌شده به قم به افراد تزریق‌شده و کمتر از60 درصد سالمندان در واکسیناسیون شرکت کرده اند که با ادامه این روند سبد و سهم استان قم در سهمیه واکسن کاهش‌یافته و به سبد استان‌های دیگر افزوده می‌شود.
قم امروز 3 فوتی کرونا مثبت داشته و 213 نفر نیز در مراکز درمانی بستری هستند.

سنگ‌اندازی‌ وزارت راه و شهرسازی برای توسعه شهری قم
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفته: وزارت راه و شهرسازی در موارد مختلفی پروژه‌های شهری را با مشکل مواجه کرده است.
به طور مثال، در پروژه ۴۸ هکتاری پردیسان، شهرداری قم هزینه‌های زیادی انجام داده بود، اما به ناحق این مجموعه که متعلق به شهر قم بود به نام مسکن ملی از سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر گرفته شد و  بنا هم نیست در آن کاری هم صورت گیرد.
در طرح تفضیلی شهر هم اخیراً پهنه بزرگی از شهر را به عنوان بافت تاریخی فریز کرده‌اند و مشکلات زیادی برای ساکنین منطقه مرکزی شهر ایجاد شده و شاهد مهاجرت از این منطقه هستیم.

امسال ۲۶ هزار کلاس اولی در قم داریم
در سال تحصیلی پیش رو، ۲۶ هزار نوآموز در این استان وارد پایه اول دبستان شوند.
روند ثبت‌نام امسال از اول خردادماه با پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول آغاز شده و قرار بود کاملا به‌صورت غیرحضوری اتفاق بیفتد، اما به دلیل ناقص بودن زیرساخت‌ها قطعا شهروندان دچار آسیب می‌شدند.
امیدواریم با تقویت زیر ساخت ها امکان ثبت نام غیر حضوری در ایام کرونا برای شهروندان فراهم شود.

راه اندازی کارناوال انتخاباتی در قم مطلقا ممنوع است
معاون سیاسی، امنیتی استانداری قم با بیان اینکه بر اساس شیوه نامه های انتخاباتی اعلام شده، تمجع و مراسم های انتخاباتی در فضاهای سربسته ممنوع است. گفته: نامزدها می توانند سخنرانی و برنامه های خود را در فضای باز و با رعایت دیگر شیوه نامه های بهداشتی و از جمله رعایت حداکثر دو ساعت وقت برای این گونه برنامه ها تدارک ببینند.
ضمنا افراد باید با ماسک حضور داشته باشند و فضای در نظر گرفته شده برای هر فرد نیز ۸متر مربع است و ضمنا رگزاری هرگونه کارناوال انتخاباتی ممنوع است.

افتخار آفرینی بانوان ووشو قم در لیگ برتر کشور
برای نخستین بار لیگ ووشو کشور در بخش آقایان و بانوان به صورت مجازی برگزار گردید که بانوان ووشو کار استان قم با 8 ورزشکار و با مربیگری فاطمه سلیمانی در بخش ساندا و بتول السادات رفیعی پور در بخش تالو در این رقابت ها حضور داشتند.
سمانه سلیمانی نائب رئیس هیئت ووشو گفته تیم بانوان در رده سنی جوانان به نایب قهرمانی و تیم بزرگسالان به مقام سوم این دوره از رقابت ها دست پیدا کرده‌اند که این پیروزی را آنها تبریک می گوییم.


آخر هفته خوبی داشته باشید و خدانگهدار

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcj88eh.uqeayzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما