سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 97417

اخبار ویدیویی قم دوشنبه 17 خرداد 1400

قم نيوز : اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 17 خرداد 1400 را با اجرای سیدعلی پورطباطبایی ببینید:
 





در اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 17 خرداد 1400 موارد زیر را با اجرای سیدعلی پورطباطبایی می‌بینید:

 اخبار ویدیویی قم، دوشنبه 17  خرداد  1400
 
سلام، من سیدعلی پورطباطبایی هستم، اخبار امروز قم را با هم مرور می کنیم
 
چهار بیمار کرونایی رخ در نقاب خاک کشیدند؛ تزریق واکسن هم از 48 هزار دوز گذشت
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.
قدیر تعداد تست‌های گرفته شده کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را ۳۲۹ مورد عنوان کرد و گفت: نتیجه ۸۸ تست در استان، مثبت بوده و ۴۸ هزار و ۳۷۴ دوز واکسن نیز به افراد تزریق شده است.
 
تغییر کاربری و حراج تجهیزات، عاقبتی که نصیب پارکینگ معلم شد
یکی از بحث های نشست رسمی علنی امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم، بررسی لایحه اخذ مجوز فروش تجهیزات پارکینگ مکانیزه معلم واقع در ضلع شرقی حرم حضرت معصومه بود.
پارگینگی که قرار بود معضل جای پارک این بخش از قم را حل کند اما از همان ابتدا گفته می شد که این طرح فانتزی در این نقطه با استقبال روبرو نخواهد شد.
اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم در نشست رسمی علنی دوشنبه 17 خرداد خود لایحه اخذ مجوز فروش تجهیزات پارکینگ مکانیزه معلم و در عوض، جانمایی ساخت این پارکینگ در محل مناسب و ترجیحا در ضلع غربی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) را به تصویب رساندند و این چنین عاقبت پارکینگ معلم قم مشخص شد.
 
آیت الله رجبی و آیت الله سعیدی در انتخابات خبرگان قم با هم رقابت می کنند
در حالی که خبرنگار قم نیوز از احتمال انتقال آیت الله رجبی به تهران گفته بود، اما با مخالفت شورای نگهبان به دلیل از رقابت افتادن انتخابات خبرگان در قم، حالا دو روحانی برجسته قمی، باید با هم رقابت کنند.
 آیت الله سعیدی، نامزد منتخب جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است و قرار بود آیت الله رجبی در تهران نامزد این گروه با نفوذ حوزوی باشد اما حالا با حضور اجباری آیت الله رجبی در قم، دیگر نامزد معرفی شده از سوی جامعه مدرسین نخواهد بود.
در نهایت خروجی انتخابات یک نفر خواهد بود و مردم قم تصمیم می گیرند که تولیت حرم حضرت معصومه نماینده آنها در مجلس خبرگان باشد یا رییس تازه منصوب شده موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره).
 
بنیاد مسکن قم در پی حذف ثبت نام کنندگان مسکن ملی است
اخیرا نامه ای از سوی بنیاد مسکن قم به ثبت نام کنندگان مسکن ملی زده شده است که تنها 15  روز فرصت دارند تا واریزی های خود را تکمیل کنند در غیر این صورت حذف می شوند.
مسکن ملی در قم از ابتدا با تبعیض و رویه نادرستی روبرو بود. از جانمایی اولیه که در نزدیکی اراک بود تا اقساط ماهی 15 میلیون تومان، همه سبب شده است تا مردم از عملکرد بنیاد مسکن ناراضی باشند.
از سوی دیگر اداره کل راه و شهرسازی قم زمین های مرغوب خود را در اختیار مسکن ملی نگذاشته است بلکه مرغوب ترین زمین شهر در انتهای شهرک قدس و به مساحت 63 هکتار برای برخی اقشار خاص در نظر گرفته شده است.
جای آن دارد که نهادهای نظارتی وارد بررسی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی قم و بنیاد مسکن قم شده و صحت و سقم عملکرد این ادارات را در مقایسه با نفع مردم قم مورد بررسی قرار دهند.
 
در مراقبت از خودتان کوشا باشید و خدا نگهدار

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchqknw.23nqzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما