پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 97485

اخبار ویدیویی قم، سه شنبه 18 خرداد 1400

قم نيوز : اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 18 خرداد 1400 را با اجرای حنا روحانی ببینید:
 




در اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 18 خرداد 1400 موارد زیر را با اجرای حنا روحانی می‌بینید:

اخبار ویدیویی قم سه شنبه 18 خرداد 1400
سلام، من حنا روحانی هستم. اخبار امروز قم رو با هم مرور می‌کنیم.
 
کرونا همچنان در قم قربانی می گیرد؛ هنوز از پیک چهارم عبور نکرده ایم!
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه هنوز از پیک چهارم کرونا عبور نکرده ایم، گفت: آمار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی 78 درصد، آموزشگاه‌های راهنمایی رانندگی 94 درصد، جایگاه‌های سوخت 72 درصد، پایانه‌های مسافربری برون‌شهری 67 درصد، دفاتر ازدواج 82 درصد، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای 93 درصد، آرامستان‌های شهر 63 درصد، نانوایی‌ها 60 درصد، رستوران‌ها و غذاخوری‌ها 80 درصد و حرم مطهر بانوی کرامت 73 درصد است.
امروز سه نفر در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند. 86 نفر با بهوبود از کرونا مرخص شده اند و حال 41 نفر از بیماران وخیم است.

شش واحد صنعتی راکد در قم به‌چرخه تولید بازگشت
بهرام سرمست در بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم، در سال جاری برای احیای ۳۸ واحد هدف گذاری و برنامه ریزی شده که تا به‌حال و در عرض دو ماه گذشته شش واحد را احیا کردیم و بقیه را نیز طی هفته‌های آینده احیا خواهیم کرد.
استاندار قم با درخواست از تولیدکنندگان و صنعتگران استان قم برای همت و تلاش در بومی سازی تکنولوژی و صادرات محور بودن محصول‌های خود، گفت: حمایت از صنایعی که دانش بنیان هستند از اولویت‌های مهم اقتصادی صنعتی دولت به‌شمار می‌آید.

افزایش ظرفیت نگهداری از واکسن کرونا در قم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از آغاز عملیات بهسازی و تجهیز زنجیره سرما مرکز بهداشت این دانشگاه خبرداد و گفت: در این مرکز به دنبال افزایش ظرفیت نگهداری از واکسن‌ها هستیم. محمدرضا قدیر گفت: برای این مرکز که با مساحتی بیش از ۱۰۰ متر مربع تجهیز و بهسازی می‌شود، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و یخچال‌هایی با دمای متفاوت از منفی ۸۰ تا منفی ۲۰ درجه تهیه خواهند شد. مراکز استان‌های مختلف در کشور از این مرکز برخوردار هستند اما آن‌ها از یک زنجیره سرد قدیمی استفاده می‌کنند.
 
ممنون که با ما بودید، شب بخیر و خدا نگهدار
 
انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccp0qo.2bqm48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما