سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 97645

اخبار ویدیویی قم دوشنبه 24خرداد 1400

قم نيوز : اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 24 خرداد 1400 را با اجرای محمدمهدی قبادی ببینید:
 



در اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 24 خرداد 1400 موارد زیر را با اجرای محمدمهدی قبادی می‌بینید:

اخبار ویدیویی قم دوشنبه 24  خرداد 1400
سلام، من محمد مهدی قبادی هستم. اخبار امروز قم رو با هم مرور می‌کنیم.
 
ثبت دومین روز بدون فوتی کرونا در قم بعد از حدود 70 روز؛ بیش از 51 هزار واکسن تزریق شد
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از ثبت روز بدون فوتی کرونا در قم بعداز حدود 70 روز خبر داد و گفت: امروز 38 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم بستری شدند و 41  نفر از کسانی که در روز‌های گذشته بستری بودند مرخص شده‌اند. دکتر قدیر این را هم اضافه کرد که میزان واکسن تزریق شده به افراد به بیش از 51 هزار دوز رسیده است.

13هزار قمی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند
استاندار قم گفت: تاکنون و در ثبت نام مرحله جدید طرح اقدام ملی مسکن در قم بیش از ۱۳ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که با تسریع در تصویب و الحاق اراضی ملی ۵۶۰ هکتاری، امدیواریم در زمینه تأمین زمین مورد نیاز این طرح، مشکلی وجود نداشته باشد. سرمست افزود: برنامه ریزی استان برای انتقال متقاضیان مسکن اقدام ملی از شهر جدید امیرکبیر در استان مرکزی به قم عملیاتی شده است.

مجوز مصرف واکسن ایرانی کوو برکت صادر شد
وزیر بهداشت از صدور مجوز واکسن ایرانی از شب گذشته خبر داد و گفت: شب‌های زیادی از استرس و اضطراب چشم برهم نگذاشته‌ام، اما دیشب از ذوق این خبر نخوابیدم. نمکی  واکسن ایرانی را کم عارضه‌ترین و موثرترین واکسن برشمرد و ادامه داد: از همان نخستین روزهای شیوع کرونا تولید واکسن داخلی در دستور کار قرار گرفت.  بر تمام پلتفرم‌های دنیا کار کردیم و موفق شدیم در کمتر از یک سال به واکسن ایرانی دست پیدا کنیم درحالی که در شرایطی غیراز این  تولید واکسن به ۲۰ سال زمان نیاز داشت.

انتخابات شورای شهر در قم به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: تعداد شعبه های اخذ رای در قم نسبت به دوره قبل ۱۰درصد افزایش یافته و  به ۷۲۹ شعبه رسیده است. سلیمان پور گفت: در این دوره از انتخابات ۸۴۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که حدود ۲۰ هزار نفر آنان رای اولی می‌باشند. همچنین انتخابات شوراها در قم به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می شود و به همین منظور تعداد 2579 صندوق الکترونیکی ویژه انتخابات شوراها وارد استان شده است.
 
ممنون که با ما بودید، شب بخیر و خدا نگهدار
 
 
انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcamino.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما