سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : 32964
منبع : خبرگزاری حوزه
عضو خبرگان رهبری:

تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی درباره فاجعه منا نباید فراموش شود

قم نيوز : قم نگار: سران سعودی با بی لیاقتی و بی کفایتی خود امت اسلامی و نه فقط ملت ایران را داغدار و مصیبت زده کرده اند و باید در قبال این فاجعه مسئول و پاسخگو باشند.
تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی درباره فاجعه منا نباید فراموش شود
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فاجعه رخ داده در سرزمین منا که باعث داغدار شدن ده ها خانواده ایرانی شد، اظهار داشت: بی کفایتی آل سعود در اداره مراسم حج مساله ای نیست که بخواهیم به راحتی از کنار آن رد شویم ، بنابر این پیگیری مجدانه برای تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی به هیچ وجه نباید مورد غفلت و فراموشی واقع شود.

وی افزود: سران سعودی با بی لیاقتی و بی کفایتی خود واقعاً امت اسلامی و نه فقط ملت ایران را داغدار و مصیبت زده کرده اند و باید در قبال این فاجعه مسئول و پاسخگو باشند.

رئیس دانشگاه قم همچنین ضمن تقدیر از مواضع قاطعانه و شجاعانه رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: مسئولان عربستان به جای این که مسئولیت حادثه را بر عهده گیرند و در صدد جبران برآیند مشغول فرافکنی و توجیهات نامعقول هستند و این در حالی است که باید از امت اسلامی و به خصوص ملت بزرگ ایران رسماً عذرخواهی کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdon0s.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما