کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

۱۰۶ نفر در تصادفات موتورسواران مجروح شدند

خبرگزاری فارس , 13 مهر 1394 ساعت 14:29

قم نگار: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه بیشتر مجروحان سوانح ترافیکی در قم به موتورسوران اختصاص دارد گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰۶ نفر در تصادفات مربوط به موتورسواران مجروح شدند.


به گزارش قم نگار، مهدی فراهانی با اشاره به عملکرد ۴۸ ساعت گذشته اورژانس قم افزود: از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ مهر ماه ۲ هزار و ۵۶ تماس در اورژانس قم به ثبت رسید.

وی ادامه داد: مجموع این تماس‌ها منجر به انجام ۳۶۷ ماموریت شد که ۳۳۵ ماموریت شهری و ۳۲ ماموریت دیگر نیز برون شهری بود.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم آمار تصادفات ۴۸ ساعت گذشته را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در این مدت ۱۲۵ سانحه ترافیکی به وقوع پیوسته است.

فراهانی ابراز کرد: ۱۱۳ ماموریت ترافیکی ماموریت شهری و ۱۲ ماموریت دیگر نیز ماموریت‌های جاده‌ای بوده است.

وی با اشاره به آمار مجروحان این حوادث اظهار کرد: در این حوادث ۱۴۲ نفر مجروح شدند که ۶۲ نفر از آنها به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۸۰ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در خصوص ماموریت‌های مرتبط با موتورسیکلت‌سواران ابراز کرد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده ۹۴ ماموریت به موتورسواران اختصاص داشته است.

فراهانی مجروحان سوانح مربوط به موتورسیکلت را ۱۰۶ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۱ نفر از این مجروحان به صورت سرپایی درمان شده و ۸۵ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 32967

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/32967/۱۰۶-نفر-تصادفات-موتورسواران-مجروح-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir