دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : 32967
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

۱۰۶ نفر در تصادفات موتورسواران مجروح شدند

قم نيوز : قم نگار: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه بیشتر مجروحان سوانح ترافیکی در قم به موتورسوران اختصاص دارد گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰۶ نفر در تصادفات مربوط به موتورسواران مجروح شدند.
۱۰۶ نفر در تصادفات موتورسواران مجروح شدند
به گزارش قم نگار، مهدی فراهانی با اشاره به عملکرد ۴۸ ساعت گذشته اورژانس قم افزود: از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ مهر ماه ۲ هزار و ۵۶ تماس در اورژانس قم به ثبت رسید.

وی ادامه داد: مجموع این تماس‌ها منجر به انجام ۳۶۷ ماموریت شد که ۳۳۵ ماموریت شهری و ۳۲ ماموریت دیگر نیز برون شهری بود.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم آمار تصادفات ۴۸ ساعت گذشته را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در این مدت ۱۲۵ سانحه ترافیکی به وقوع پیوسته است.

فراهانی ابراز کرد: ۱۱۳ ماموریت ترافیکی ماموریت شهری و ۱۲ ماموریت دیگر نیز ماموریت‌های جاده‌ای بوده است.

وی با اشاره به آمار مجروحان این حوادث اظهار کرد: در این حوادث ۱۴۲ نفر مجروح شدند که ۶۲ نفر از آنها به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۸۰ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در خصوص ماموریت‌های مرتبط با موتورسیکلت‌سواران ابراز کرد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده ۹۴ ماموریت به موتورسواران اختصاص داشته است.

فراهانی مجروحان سوانح مربوط به موتورسیکلت را ۱۰۶ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۱ نفر از این مجروحان به صورت سرپایی درمان شده و ۸۵ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcguy9w.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما