دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 369
در آخرین روز تعطیلات تابستانی صورت گرفت؛

انجام 165 ماموریت توسط اورژانس 115 قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از انجام 165 ماموریت شهری و برون‌شهری در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی توسط اورژانس 115 قم خبر داد.
انجام 165 ماموریت توسط اورژانس 115 قم
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی اظهار کرد: در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی ۱۶۵ ماموریت توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم انجام شد که ۶۹ مورد آن مربوط به تصادفات شهری و برون شهری بود.

وی اضافه کرد: از ۶۹ مورد تصادفات ذکر شده ۳۵ مورد آن مربوط به تصادفات موتوری با یک کشته و ۳۸ مجروح است که آمار بالای این تصادفات نکته قابل تامل و نگران‌کننده‌ای است.

فراهانی در ادامه به موارد شاخص این حوادث و تصادفات اشاره و تصریح کرد: یکی از این موارد برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه پراید در دور برگردان جنداب بود که به مجروح شدن شش نفر منجر شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر موارد شاخص این حوادث و تصادفات را برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری پیکان در اتوبان ساوه ـ سلفچگان دانست که به مجروح شدن سه نفر انجامید.

فراهانی در پایان ضمن تشکر از تمام پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم که تلاش خود را به کار گرفتند تا مراحل درمانی مجروحین این حوادث و تصادفات به خوبی انجام شود، از استقرار آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ تا ساعت ۲۴ آخرین روز تعطیلات در تمام جاده‌ها خبر داد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcbu9bfprhb0.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما