دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 32971
مشاور عالی شهردار قم:

بدهی‌های شهرداری قم به ۱۲۸۰ میلیارد تومان رسید

قم نيوز : قم نگار: مشاور عالی شهردار قم گفت: بدهی‌های شهرداری قم تا پایان شهریورماه به یک‌هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان رسید.
بدهی‌های شهرداری قم به ۱۲۸۰ میلیارد تومان رسید
به گزارش قم نگار، محسن نصیری با بیان اینکه تا پایان شهریورماه یک‌هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان بدهی‌های معوق شهرداری است، اظهار کرد: در فرایندی شهردار قم دستور داد دو هدف یعنی تعیین تکلیف اصل و سود وام‌ها و بخشودگی جرائم پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه دو بدهی خطرناک داشتیم، خاطرنشان کرد: بانک تجارت وکالت‌نامه محضری از ما داشت که مجاز بود اموال شهرداری را در صورتی که دیون آن‌ها نقد نشود بفروشد یا مصادره کند.

مشاور عالی شهردار قم اضافه کرد: با وجود یکسال مذاکره‌ای که داشتیم نامه‌ای مکتوب که دال بر توافق برای تهاتر باشد نداشتند و هیچ مصوبه‌ای به ما ندادند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با حضور شهردار و نماینده لاریجانی با هیئت‌ مدیره بانک تجارت برگزار شد صورتجلسه‌ای را در خصوص نحوه تهاتر با بانک تجارت آماده کردیم.

نصیری در ادامه به تشریح بدهی‌های شهرداری به تفکیک بانک‌های مختلف پرداخت و برنامه‌های شهرداری را برای تسویه این بدهی‌ها ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شهردار قم شخصاً هر روز پیگیر بدهی‌ها است، گفت: شهردار قم هر روز تاکید می‌کند هر ساعتی که بتوانید یک ریال از این بدهی‌ها را تسویه کنید قم جلوتر است.

شایان ذکر است، از سوی شهرداری قم برای پرداخت بدهی‌ها از حدود هشت ماه گذشته تلاش‌هایی صورت گرفته است، البته شورای شهر قم تاکید دارند که در خصوص بازپرداخت این بدهی‌ها باید برنامه‌ زمان‌بندی به شهرداری ارائه شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb89bf.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما