کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی قم:

بارش باران در استان قم تاروز سه شنبه تداوم دارد

خبرگزاری تسنیم , 17 آبان 1394 ساعت 21:53

قم نگار: مدیرکل هواشناسی قم با بیان اینکه بارندگی در استان قم تاروز سه شنبه تداوم دارد گفت: رشد بارندگی استان قم نسبت به سال گذشته و مدت بلند مدت با رشد دو برابری روبه‌رو شده است.


به گزارش قم نگار، یحیی زارع با اشاره به وضعیت جوی استان قم طی روزهای آینده اظهار داشت: وضعیت امروز استان قم ابری است و از و اوائل شب بارش باران آغاز می‌شود و صبح دوشنبه نیز هوای استان قم مه آلود است.

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به وضعیت جوی فردا افزود: روز دوشنبه وزش باد در استان قم جریان دارد و سمت باد شرقی و سرعت باد بین ۱۸ الی ۳۶ کیلومتر در ساعت است.

زارع با اشاره به افزایش ابر از روز دوشنبه در استان قم بیان کرد: بعد از ظهر دوشنبه هوای استان قم با افزایش ابر روبرو می‌شود و بارش پراکنده نیز در استان جاری می‌شود و وزش باد نیز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها تا در روز سه شنبه ادامه دارد عنوان کرد: روز سه شنبه هوای استان قم ابری همراه با بارش باران و مه صبحگاهی پیش بینی شده است و وزش باد شرقی با سرعت باد نیز ۱۸ الی ۳۶ کیلومتر پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به کاهش دمای هوای استان قم در روز سه شنبه گفت: حداقل دمای امروز ۱۰ درجه بود و تا ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد، روز دوشنبه حداقل دما ۱۰ و حداکثر به ۱۴ درجه می‌رسد و روز سه شنبه حداقل دما ۹ و حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

زارع اظهار داشت: میزان بارندگی در ایستگاه شکوهیه قم ۳ میلیمتر بوده وسلفچگان ۱۵ میلیمتر و ایستگاه جمکران نیز ۷ میلیمتر و دستجرد ۶ میلیمتر بوده است.

وی با بیان اینکه بارندگی در استان قم تاروز سه شنبه تداوم دارد بیان کرد: رشد بارندگی استان قم نسبت به سال گذشته و مدت بلند مدت با رشد دو برابری روبرو شده است که امیدواریم شاهد تداوم بارش ها در استان قم باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 34047

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/34047/بارش-باران-استان-قم-تاروز-سه-شنبه-تداوم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir